彩椒臘腸飯

彩椒臘腸

呢個其實係有味飯

先將飯煮熟

材料可隨意
我用左
三色椒
洋蔥
菜甫
臘腸一條先蒸熟切粒
其他材料切粒
炒熟下調味料
然後將所有材料
加入已熟飯內撈勻便可



呢個亦都係懶人飯
亦都適合冬天食
有靚靚顏色
可能會更開胃



54 則留言:

  1. 顏色好靚, 有菜甫好惹味~

    回覆刪除
  2. \(*⌒▽◕)/☆*゚゚*★MY █▄ϑVҼ 好姊妹♦•☾・゚。
    ❉•:。*轉眼又晚安安喇喂•*¨*見周公子最幸福喇..呵呵呵
    ▓─╔╗─────╔╗────╔═╗☁・゚。┈甜夢安睡Zzz┈☁・゚。
    ▓╔╝╠═╦╦╗╔╝╠═╦╦╗║╩╠═╦═╦═╦╦╗
    ▓║╬║╬║║║║╬║╬║║║║╦║╬║╬║╬║║║
    ▓╚═╩╩╬╗║╚═╩╩╬╗║╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║*¨* ¤Ѽ`
    ▓────╚═╝────╚═╝────╚╝╚╝╚═╝

    回覆刪除
  3. 色彩繽紛,睇見就想食呀!

    回覆刪除
  4. 清清哋又香噴噴.. 我改用素香腸.. ~0~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兒子在家時,我做呢個飯唔落臘腸,會豆角,豆腐乾同蛋架.

      刪除
  5. 睇落好似8宝飯,好吸引呀!

    回覆刪除
  6. 呢個飯顏色好靚!
    但我從來未食過"臘"字頭既任何食物...hahha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個仔在家時,我都唔落肉,可以加青豆角同豆腐乾,都好好味。

      刪除
  7. 色彩豐富,胃口都大增呀!

    回覆刪除
  8. 用珍珠米煮嗎! 見d飯肥嘟嘟的, 我鍾意食絲苗米煮煲仔飯, 硬d好咬口啊! 謝謝分享美食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用普通米咋,我老人家口味,怕食硬飯.

      刪除
  9. 幾好喎!睇到我好想有份食呀!

    回覆刪除
  10. 彩色椒我一向鍾意食,流曬口水.

    回覆刪除
  11. EE, 色彩咁靚, 自然會食多兩碗飯

    回覆刪除
  12. 有味飯簡單又好食, 冬天加入臘腸或臘味粒就更佳了!

    回覆刪除

雞腿碟頭飯+出外購物

 這一天 懶懶地 煮個碟頭飯 買來一盒雞腿 早一晚醃好放在雪櫃 翌日用氣炸鍋焗熟 用蔬菜粒煮個汁 放點青瓜車厘茄 一人一碟 簡單又吃得飽飽 天氣好又出外購物 每次去都買不少 一日三餐都靠佢😅 回程時 天色好似差左啲 一道綠色的牆 這貓貓樣子好特別 眼神有些幽怨