合掌瓜雜豆素湯

合掌瓜雜豆素湯

已經好耐冇煲素湯
今次呢個素湯落重料

一個大大合掌
一條中型紅蘿蔔
果皮一片
蜜棗兩粒
紅綠豆
黑豆
黃豆
花生
眉頭
每樣豆少許便可
呢樣湯其他豆
家中沒有也可以不放
唯是眉豆、花生不可缺
因為冇左呢兩樣
煲湯冇咁香架


豆類含豐富蛋白質
素食人士
不妨多吃豆類
不過
有痛風症病人就不宜吃豆

53 則留言:

  1. 我煲素湯不能缺係腰果!
    你呢個肯定好甜,全部都係甜既材料!正正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 腰果好呀,我嫌貴,所以用花生代替

      刪除
  2. D 豆要唔要浸過夜?請問要煲幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆浸若半個鐘至一個鐘己可以,我煲大約個半鐘至兩個鐘,煲腍材料便可

      刪除
  3. e個素湯我中意呀,不過屋企得自己煲唔到添
    等妹反黎試下先

    回覆刪除
  4. 我唔識煲湯, 真係要跟你學呢!

    回覆刪除
  5. 我都鍾意煲素湯健康好多

    回覆刪除
  6. 我都鍾意用合掌瓜煲湯,好甜啊!

    回覆刪除
  7. 唔知點解, 好喜歡加有眉頭的食物.

    回覆刪除
  8. 我都鍾意飲豆豆湯,仲會食晒啲豆豆(^O^)

    回覆刪除
  9. 有靚湯飲 , 請我飲碗吖 , 嘻嘻我要多些花生嗰喎 . 唔該 !

    回覆刪除
  10. 我好少可煲素湯架~通常我都放舊肉去煲~!

    回覆刪除
  11. 煲的的豆類例如花生我是很喜歡吃的,不過每次食時都帶着關節痛的陰影,食都食得唔痛快.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你若果冇明顯跡象就唔使怕啦

      刪除
    2. 好難講,因為有段時間自己唔知,食多了黑豆和糯米,那段時間就經常痛,現在間中都會呢,只是運動做多了,減少了很多.

      刪除
  12. 煲合掌瓜,紅蘿蔔都好潤,多食有益.

    回覆刪除
  13. 未煲過素湯, 等我跟嚟試試.

    回覆刪除
  14. EE,這個我都有煲過來飲,好介紹.

    回覆刪除
  15. E.E 妳好,好介紹‧合掌瓜润肺!

    回覆刪除
  16. 我好鍾意飲素湯, 面層一定唔會有層乞人憎嘅肥油~

    回覆刪除
  17. 素湯清甜美味, 我也常煲哩!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐