蘿蔔多滋味



又是蘿蔔當造季節
不久前
三四元便可買一斤蘿蔔
甚至兩個幾三蚊也有
但最近買
竟然要五六元一斤
物價真是不斷上漲
生活好像回到從前
感覺越來越艱難
。。。。。
蘿蔔有好多種煮法
我覺得蘿蔔牛腩是絕配
除了味道爽
一寒一燥
又可互補不足
不過
我己經甚少吃牛
。。。。
以下有幾種做法
相信
總會有一款合你心意


排骨炆蘿蔔
我甪腓排
較為腍滑


魚肉煮蘿蔔
我買魚檔打好的鯪魚肉
先煎香魚肉切條
待煮腍蘿蔔
將魚肉回鑊
兜一會便可


呢款蝦乾煮
將蘿蔔切條
先爆香薑同蝦乾
再下蘿蔔
切成幼條蘿蔔快腍
慳回能源
真係簡單方便




62 則留言:

  1. ★*゚゚*★☁★*゚゚*★☁★*゚゚*★☁★*゚゚*★
    ☆╭════════╮•。。各位話咁快又晚安喇・☆*。
    ╭╯ΘΘ時刻笑笑║¸.•⊹。・゚☾♦•¤早抖甜夢喇¤Ѽ`•*¨*
    ╰═⊙══⊙══⊙═╯¸.•*¨❤⊹☆\(*⌒▽◕)/•”*⊹
    ▄▅▆▆▇▇██▇▆▆▅▅▄▃▃▂▂▃▃▃▄▄▅▅▅

    回覆刪除
  2. 晚安,你今晚唔煲劇啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚唔煲劇啦。・゚☾♦•回哂E-Mail¤早抖甜夢喇¤Ѽ`•*¨*

      刪除
  3. 款款我都中意,係你煮就中意了

    回覆刪除
  4. EE 大廚(或一家之煮),炆煮蘿蔔加些黑醋或辣椒會更好味、更補益身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好煮意,不過我地唔食辣,會加薑。

      刪除
  5. 呢排d蘿蔔真係好甜又無根,好正正!

    回覆刪除
  6. 我呢度啲蘿蔔唔平, 3蚊1kg 呀!

    回覆刪除
  7. 夢蔔真係好甜好好味,不過d野真係愈來愈貴呀!

    回覆刪除
  8. 蘿蔔真係好好配搭,滚魚湯又得,蘿蔔糕更得。

    回覆刪除
  9. 早晨EE:蘿蔔炒魚鬆好清甜.

    回覆刪除
  10. 我鍾意排骨或是魚肉煮蘿蔔!

    回覆刪除
  11. 我有時用瑤柱碎煮蘿蔔, 都好好味 :)

    回覆刪除
  12. 最鐘意第三款, 清清哋, 好味.

    回覆刪除
  13. EE,我都少食牛肉,所以我多數會整魚肉煮蘿蔔和蝦乾.

    回覆刪除
  14. ykk喜歡蝦乾煮蘿蔔, 有少少湯更佳, 要加胡椒粉!

    回覆刪除
  15. 我多數係魚肉蝦干煮蘿蔔, 好甜呀!

    回覆刪除
  16. 好,三味都會煮來好吃,蘿蔔正合時,我亦會買蘿蔔煮湯底吊下味.

    回覆刪除
  17. E E ..我喜歡吃帶點甜味的蘿蔔,係特別好吃的架....

    回覆刪除
  18. 蘿蔔吸左d牛腩汁,好好味gar。

    回覆刪除
  19. ┈•°♬♦•☾・゚。☁┈甜夢・゚♩•*┈•♪¤┈♦・゚☼★♫¤
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈┈Zzz┈今晚好凍凍...我又眼瞓
    嘻嘻..舒服D我都去見周公子喇喂...呵呵呵┈Zzz┈
    ★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★*゚゚*★

    回覆刪除
  20. 蘿蔔煮得入味真係好正好吸引架!兩種煮法我都鍾意。。。。。。

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐