西芹炒班塊



好耐冇見有石班瑰賣
見到新鮮即買
以前賣$35蚊一份
而家要$40
真係百物騰貴


我今次用左來炒西芹
班塊新鮮
只用小小鹽略醃
撲上些少生粉煎熟
另炒好西芹
再回鑊
我只用少許豉油、糖、豆粉做個薄獻
已經好好味









53 則留言:

  1. 有新鮮石班塊,貴啲我都要食。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁呢一碟餸咪要成五十蚊咯,但煮得好食又值得嘅……
      另:想借些地方回覆Kimmy Lau
      之前和你 EE chan 的回應,我只收到留言電郵,但在我的網誌上卻顯示不到,除了你們之外,還有另外數個的一樣是看不到他們的留言回應,不知谷歌搞乜鬼?

      刪除
    2. 我己經再留左言,係有顯示架

      刪除
    3. EE chan, 我都係睇唔到......
      我諗,如果你喺同一網誌別的網友回應欄下來給我回覆,那麼或可能會看得到!
      可要一試嗎?謝謝!

      刪除
  3. 炒得好靚呀..不過真係唔多地方見有得賣呢

    回覆刪除
  4. 我哋呢邊有咁正嘅魚賣架!

    回覆刪除
  5. MY █▄ϑVҼ 好姊妹・゚☼・゚早晨☁*。♦°。¤☀•・゚我都好耐冇見有石班瑰賣
    不知不覺以是2013年12月份呢 商場聖誕氣氛濃烈起來啊

    回覆刪除
  6. 炒得好靚呀.,相信一定好食,,

    回覆刪除
  7. 美味呀............流口水.........

    回覆刪除
  8. EE, 我看到你給我的訊息,但我回覆不到.........不知點解..........

    回覆刪除
  9. EE,你呢d一定真材實料。茶餐廳果d所謂「班塊」九成九係假。不過,三十幾蚊一盒飯,都預左,好食就ok。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶餐廳果D只係急凍魚塊,好味就冇問題啦

      刪除
  10. ¸.♬•°*”˜˜”*°•.¸♩¸¸.•*•♪¸.•*¨♫•*¨
     ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡
     ┃┗┛ appy♡★░D░A░Y░★░D░A░Y░★
     ┃┏┓┃ ♡.•*¨*•.♬
     ┗┛┗┛ *゚♡ MY █▄OVҼ 好姊妹
    。・゚゚・。。゚♡。・゚゚・。。゚♡。・゚゚・。。゚♡。・゚゚・。。゚♡
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓¸.•❀*¨✿\(◕ε⌒* )/
    ┃快┣━┫好┣━┫情┃¸.•。❦。゚開心萬事得
    ┗━┫樂┣━┫心┣━┛¸.•*¨¸„ø¤º°¨ƸӜƷ ⊹ʚïɞ
     :┗━┛:┗━┛:
     ❤  ....❤   ❤¸.•*¨*☁*・゚甜夢晚安安☁*。

    回覆刪除
  11. EE早晨,最衰我唔食班塊,如果唔係媽咪煮西芹時可以叫佢學下妳既煮法。

    回覆刪除
  12. 哇,呢味餸我同屋企人都中意,又學識一樣,多謝分享!

    回覆刪除
  13. 旺角街市見過有得買,我唔識煮,所以冇買,下次去旺角買喱煮下先.

    回覆刪除
  14. 新鮮班塊, 好食貴啲啲都冇所謂啦.

    回覆刪除
  15. 班塊至啱我, 無骨啖啖肉!這個做法簡單又香口。

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落