懶人午餐


第一次買呢隻乾烏冬



出左水

早餐已經食左
又做午餐
質地幾滑
又算方便
可以再買




呢隻係老伴買的香腸
實在太大包
兩個人早午餐都吃不完


己警告老伴
他有血壓高
香腸少吃為妙
以後不要再買



59 則留言:

  1. 這隻香腸, 我覺得很肥啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係肥嘟嘟咋,只係張影到好似好油咁.

      刪除
  2. 呢隻香腸好好味, 但買一包要吃好幾個月.

    回覆刪除
  3. 亁烏冬未食過,係邊度買,好似好滑好好食呀!香腸係唔係超市度買呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥冬我係棧記買,香腸係超市有賣

      刪除
  4. 我今日午餐都會食烏冬!

    回覆刪除
  5. 以前第一次食johnsonville,仲要係芝士味,不知天高地厚一次過煎晒,食一條已漏到嘔,要猜枚黎罰食....ahhahah..不過為左健康我都戒腸,而家最多食素腸..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實素腸,對我地一把年紀都係小吃為妙。

      刪除
  6. 是呀, 都係少D食腸仔好些.......!!

    回覆刪除
  7. 。.☾¤・゚晚上好☁*♦¤°★窩心錫錫又快樂抱抱每一天∴◇*°
    *.:。•░開░心▒萬░事▒得░美▒好░的▒每░一▒天░°*¨*✿
    ─▄██▄──▄██▄─╔══╗╔══╗╔╗╔╗❉♬星期二*•♪。ʚïɞ
    ▐█░████████▌╠══║╠══║║║║║╔╗*¨`*•\( ◕ε ◕ )/
    ─██▒███████─║══╝╚══║║║║║╚╝*¨*゚゚*•*¨ƸӜƷ•°.
    ──▀██████▀──║░═╦╦═░║║║║╚═══╔╗ ╔╗∴♫¤
    ─────▀█▀────║░═╬╬═░║╚╝╚═════╝ ╚╝•♩•*¨*❀
    ░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓░▒▓

    回覆刪除
  8. 我也買來試吓,劲like烏冬!

    回覆刪除
  9. 呢隻烏冬睇落又幾靚喎,,,食落口滑嘟嘟咁,,,好味呀....

    回覆刪除
  10. 乾烏冬幾好wor,岩我反hk入貨~多謝EE介紹!

    回覆刪除
  11. 我超愛呢個香腸,好多味都好好食,一見超市減價就掃貨

    回覆刪除
  12. 呢隻牌子芝士腸是我最愛

    回覆刪除
  13. 呢隻乾烏冬兔寶寶好鍾意食架, 我通常煮俾佢當早餐, 佢食得好快好多架, 家中常備十包八包~ 呢隻邪惡腸有出低脂(是普通的20%)嘅火雞芝士腸, 試過同佢普通唔係低脂嘅芝士腸差不多味, 所以宜家我都轉咗買火雞腸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 鳥冬我第一次買來吃都唔錯,香腸始終唔係咁o岩我地呢D年紀食.

      刪除
  14. 我一包腸仔分幾次食, 入冰櫃啦, 唔使一兩日食哂。

    回覆刪除
  15. 我都未試過乾烏冬. 腸仔高鹽又有防腐劑, 我都係好耐先會買一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一把年紀的,香腸都係少吃為妙

      刪除
  16. I love sausage. Forget the 血壓高!

    回覆刪除
  17. 呢款香腸~我老公都好鍾意食~不過唔平呢~

    回覆刪除
  18. 我都有食呢隻烏冬呀~幾好食~

    回覆刪除
  19. 嘻嘻.........我都鍾意食香腸, 不過每次只食一條, 大則半條, 吃不完放入冰箱:P

    回覆刪除
  20. 咁啱嘅,我呢邊有個地方都係叫 Johnsonville,只不過冇呢隻香腸賣。

    回覆刪除
  21. e款香腸好大包...次次特價都想買
    但又驚食唔曬添

    回覆刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐