素炒蓮藕荷蘭豆

秋冬開始
蓮藕當造
炆、煲湯都可以
我先試個小炒




材料有
荷蘭豆、雲耳、洋蔥

蓮藕要盡量切薄
用滾水拖一拖
先將洋蔥炒香
再下雲耳荷蘭豆同蓮藕炒熟
。。。
先炒香洋蔥
味道會較香甜
我不用濃味
所以只用鹽加豉油糖調味
。。。。
大家可按照自已口味來調配
可加肉或蝦仁炒都唔錯架
還有用作小炒
蓮藕要果節
較爽口





51 則留言:

  1. MY █▄ϑVҼ 好妹妹º°¨ʚïɞ天天開心享受美好
    吃了你的荷蘭豆...甜夢晚安啦...哈哈哈

    回覆刪除
  2. 明天的事明天再想...剛裝飾好間屋
    休息懶下先呢...又可以煲劇啦...真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你快去煲劇,我要攪豬啦,晚安安.

      刪除
  3. 我未試過炒蓮藕 , 原來要拖水0架 , 嘻嘻搵日我又試先 , 謝謝 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 拖一拖水可以去左D粉,炒起來清D爽D.

      刪除
  4. 蓮藕真係未炒過,通常都係磨蓉煎餅一係煲湯,下次試下你呢款先!

    回覆刪除
  5. 晚安 ! EE, 喱個正 ! 夠爽囗.. ^0*

    回覆刪除
  6. 做乜寫咗成句得番一個字架?

    回覆刪除
  7. 我都係鍾意食爽蓮藕,最怕買到粉的蓮藕。

    回覆刪除
  8. EE煮餸真係好叻!真係好介紹,搵日我都試下先!多謝分享!

    回覆刪除
  9. 聽日炒呢個餸俾大魔怪食先得!

    回覆刪除
  10. 原來拖一拖水無咁粉,等我下次都試吓先。

    回覆刪除
  11. 我用来加肉碎海帶滾湯!

    回覆刪除
  12. 我覺得蓮藕好難揀, 唔係次次都買到靚嘢.

    回覆刪除
  13. 素炒蓮藕好爽口.要試吓.

    回覆刪除
  14. 好多材料,炒埋就好大碟囉!

    回覆刪除
  15. 我唔食荷蘭豆,不過,我可以食其他蔬菜!

    回覆刪除
  16. 炒蓮藕要切薄片,有咁薄切咁薄,都算寫出了烹調重點!
    蓮藕對女士很有益處,希望你會知道生吃與煲湯吃的分別。

    回覆刪除
  17. 要知知道生吃與煲湯吃的分別,一點不難,上網便可查到。

    回覆刪除
  18. 大少都鍾意食爽口蓮藕, 等我下次試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒蓮藕好爽口架,記得要買長身果節.

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐