舊曲重溫


近日因發電視牌照問題
弄得滿城風雨
又要上街又要熄機
非常擾攘
EE家因樓上裝修
弄壞了天線
一直沒有修理
己經幾沒得看電視
所以是否熄機也與我無關
今天雖然有人狂踩大台
節目質素差
但八十年代
大台
真的出過不少受歡迎的電視劇集
特別是劇集主題曲
相信大家總會有幾首識唱

以下幾首
會有你喜歡或熟悉的嘛

鐵血丹心
[射彫英雄傳]




忘盡心中情
[蘇乞兒]



愛在心內暖
[流氓皇帝]


42 則留言:

  1. 仲有七十年代嘅上海灘,小李飛刀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你還記得。
      小李飛刀是78年,上海灘好似係80年。

      刪除
  2. 以上三首都是經典電視劇金曲。我最喜歡愛在心內暖。

    回覆刪除
  3. 我記得翁美玲係我小學時代死的,佢依家係度的話,應該有五十幾歲lu

    回覆刪除
  4. 懷念翁美玲, 我認為她是真的悄黃容!

    回覆刪除
  5. MY █▄❤VҼ EE.•*❀覺覺豬時候又到喇喂Zzz¤.•*¨✿。.°

    回覆刪除
  6. 我屋企都係裝室入天線, 只可睇無線

    回覆刪除
  7. EE.•*❀覺豬啦Zzz¤.•*¨✿晚安安。.°

    回覆刪除
  8. 一提到經典金曲,那便知道那個大台的大佬大姐輩的年紀也不小了,而這個嘛,嘻嘻!當然也包括我…

    回覆刪除
  9. 發唔發牌真係攪到滿城風雨

    回覆刪除
  10. 八十年代的大台,劇集受歡迎,主題曲耳熟能詳,也造就了不少出名的演員及歌星。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,現在好多大明星大導演都係出身自大台.

      刪除
  11. 其實上街不一定為了電視牌, 是感嘆現今社會公義和權利... 唉...
    如果社會沒有那麼多的怨氣又有誰願上街,不如去飲茶食個包, 同朋友聚下..
    引用: Kit Man Chan (娘娘)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,不過,我的焦點只在懷舊。

      刪除
  12. 回覆
    1. 估唔到你咁後生都覺得以前的歌好聽D.

      刪除
  13. 我而家都好少睇電視, 有時間都探你哋啦~~~

    回覆刪除
  14. 幾年沒得看電視,
    咁在家裡有甚麼節目..

    回覆刪除
    回覆
    1. 有空可以上網嘛,而且在網上可溫舊歌舊片。

      刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐