鱆魚瘦肉雞腳節瓜湯


鱆魚即八爪魚
日本料理愛生吃
中華飲食
將之曬乾
煲湯最滋味
看過一些資料
鱆魚屬寒性
食時要加薑
但又益氣養血

鱆魚瘦肉雞腳煲節瓜


節瓜不寒不燥最正氣
還加了茨實茨苡米蜜棗
營養充足
味道十足
感覺很滿足




50 則留言:

  1. 不知鱆魚的膽固醇會否像魷魚一樣高啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不知豐富的蛋白質、礦物質是否與膽固醇有關.

      刪除
  2. 可惜英國好難買到節瓜 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國原來好難買節瓜架,節瓜不寒不燥較正氣.

      刪除
    2. 可以用佛手瓜、勝瓜、南瓜、無花果等代替。

      刪除
    3. WY,佢只係好想食節瓜。

      刪除
  3. 我好鍾意飲鱆魚湯味道一流 , 煲完湯的節瓜更加好味 " 正 "

    回覆刪除
  4. ★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★∵★*゚゚*★
     .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___┈•°♬♦•☾・゚。┈・゚♩•*┈•♪¤┈♦・゚★♫¤
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄┈┈Zzz┈┈Good night┈┈Zzz┈┈
    ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩ஜღೋ۩۞۩
    天天上網享受一班好姊妹&好朋友。•°*.真的不會孤單
    一天過得真係好快✿剛剛還說早晨✿轉眼又晚安☁
    ♥ ˚ •。\(*⌒▽◕)/☆MY █▄ϑVҼ 好朋友`*•ღ`*•ƸӜƷ
    ¤Ѽ`幸福歡樂唔少得¤Ѽ`窩心錫錫又快樂抱抱¤Ѽ`
    っˆヮˆ)っ❉•:。*░H░A░P░P░Y░•*¨*✿星期六•*¨*ʚïɞ
    ♣ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø„♣„ø¤º°¨°º¤ø„♧„ø¤º°¨°º¤ø♣

    回覆刪除
  5. 我自從返美國後都未飲過湯呢!

    回覆刪除
  6. 我都鍾意煲呢個湯,好味有益.

    回覆刪除
  7. EE, 依個湯一流, 我又要飲~~~

    回覆刪除
  8. 天氣涼咗又旱咗, 飲碗湯, 人都覺得舒服D! 好多料呀! 個湯一定好甜!

    回覆刪除
  9. 秋冬飲湯合時,障魚煲湯真係幾好味.

    回覆刪除
  10. 冇晒喇,下次要煲多D‧哈哈。

    回覆刪除
  11. 我好鐘意飲呢個湯,好惹味呢

    回覆刪除
  12. ¤Ѽ`窩心錫錫又快樂抱抱¤Ѽ`周公子呢

    回覆刪除
  13. 我多數煲障魚蓮藕湯,依家跟你煲節瓜湯,好啱宜家飮,同時好清潤.

    回覆刪除
    回覆
    1. 障魚蓮藕湯都好好味架,節瓜就正氣,不妨換下口味

      刪除
  14. 鱆魚湯好香呀! 今晚我煲了雞胸椰肉湯, 啱EE口味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰子賃雞好甜好香,但我而家唔多受得椰子,難消化呢。

      刪除
  15. 呢個湯好好味, 多多都飲得晒.

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐