參觀深圳展覽館之午餐在羅湖

十一月十六日(星期六)
我們大約上午十一時
從旺角中旅社坐車出發
經落馬洲過關
非常暢通
約十二半已經到達
位於福田區的展覽館
因為已到午飯時間
旅行社再用車接載大家到羅湖食晏
。。。
食店據說前身夜總會
難怪色調深沉
多間格房間
但有個有趣的名字
喚[家簡城廚]
這裏是用羅漢果茶奉客
我們一桌六人


蟲草花雞湯
好味
每盅還有一小隻雞腳


每碟小菜都用小碟盛載
這幾款都是家常風味



炒豆腐帶點辣
很冶味


這款雞肉
有一條條像粉皮墊底
好味道


炒土豆絲很爽口
但較辣
麻婆豆腐
就簡宜麻辣無比
我們只可淺嘗
最後還有麥米糖水
圓滿的一頓午餐



此店小菜很可口
但不知方向地址
相信我也不會再光顧





32 則留言:

  1. 宜家坐車返上去大陸0[]0咁快Ga...個半鐘就到@@!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,最緊要係冇塞車,海關又冇塞人

      刪除
  2. 好似碟碟都帶辣~~~
    哈哈,我就無口福啦(我唔食得辣)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係一半辣一半唔辣,我都怕辣架。

      刪除
  3. 羅湖食野分分鐘貴過香港.

    回覆刪除
  4. 我甚少去深圳,不知價呢.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 其實係好普通菜,但做得不錯,都好受落

      刪除
  6. 好耐都未見過麥米糖水喇。

    回覆刪除
  7. 早晨好 ! EE, ^0^
    中國大陸真進步不少; 看深圳這間食市的陳設用品整齊有序,
    沒雜亂無章感.. 菜餚講究, 盛器顏色協調; 使之吸引人.

    回覆刪除
  8. 我都怕辣架。羅湖食野分分鐘貴過香港.,絕對同意..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少去深圳,其實都不大清楚。我都唔食得太辣

      刪除
  9. 我有成幾乎廿年未去過深圳了, 以前過關好慢架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在有多處關口,唔係長假期,好快過到關.

      刪除
  10. 店名幾得意, 羅漢果茶奉客亦頗有新意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 店名讀得快變作加減乘除。
      食完辣, 飲羅漢果茶又幾好喎

      刪除
  11. 我好耐無去大陸了!仲係揸住本過期回鄉証呢!hahah

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐