屏山文物徑+食盆菜

十月六日(星期日}

早上
遊罷濕地公園
中午
到另一景點
[屏山文物徑]參觀
下車地方
就是坑尾村內一個古老書室


跟著到附近另一條村食午餐
盆菜宴
有多種款式選擇
每席12人
要預訂
我們的菜式普通
但味道不錯


飽餐後跟著去參觀
屏山[鄧式祠堂]


剛巧祠堂內
有盆菜宴


客人中有幾位外國人


他們除了盆菜
還加了九大簋
比我們吃的
豐富很多


參觀完祠堂
就行市集
據講這是新界最古老
仍然運作的市集
平日早上就是街市
今天是假日
有粥、糖水等擺賣


豬肉檔
掛著臘鴨
紅色一束掛著的
似是臘腸衣


另一邊有村長自製花生糖、米通、香蕉糕等出售
有試食
可以食到喜歡才買


大家有否看到
[華嫂冰室]的招牌
下午時段,非常好生意
食野要排隊架
星朝日休息日
我家老伴曾幫襯過
佢話此處只賣幾款食物
但吃過一次
以後都不會幫襯
據他所說
這裏的食物
非常重份量加重口味
。。。。。
原來
時裝設計師[鄧達智]
祖居就在附近



沿途見到村內有人
種了火龍果


睇真D


遊罷文物徑
此處也有公共交通工具
往元朗
還可順便買埋
新鮮熱辣的老婆餅







60 則留言:

  1. 你是參加一天團嗎? 老婆餅不及從前好食(太厚)

    回覆刪除
  2. 係祠堂好特別喎
    盤菜食過好多次,都冇試過係祠堂食呢

    回覆刪除
  3. 呢個祠堂盆菜, 我第一次食盆菜, 就係呢度啦, 正呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 新界出品盆菜同普通酒樓的,風味真係好唔同,新界有氣氛

      刪除
  5. I would love to pay a visit one day!

    回覆刪除
  6. 係祠堂裡食盆菜,好有氣氛啊!仲好豐富添呀!

    回覆刪除
  7. 老外都愛食我們的盆菜還加了九大簋

    回覆刪除
  8. 啲人係咪見人排佢又排,好唔好食都唔知,好多出名的食店,真係食過一次把鬼!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我老伴並非話佢地D野唔好食,而係出品太好味,集中晒所有唔健康原素.

      刪除
  9. 盆菜我由細食到大, 那種氣氛無可比擬

    回覆刪除
  10. Oh! It appears that 華嫂冰室 is not worth trying. Originally, I want to try their famous bun.

    回覆刪除
    回覆
    1. 華嫂冰室其實我老伴並非話佢地D野唔好食,而係出品太好味,集中晒所有唔健康原素.

      刪除
  11. 盆菜好夠份量, 喺祠堂食, 好熱鬧

    回覆刪除
  12. 新界食盆菜, 感覺特別有風味. 我好耐冇食過盆菜了, 好想食呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新界出品盆菜同普通酒樓的,風味真係好唔同

      刪除
  13. 已經好耐無見人賣臘腸衣了.

    回覆刪除
  14. 要约夠一圍人先可以去!

    回覆刪除
  15. 回覆
    1. 新界出品盆菜同普通酒樓的,風味真係好唔同.

      刪除
  16. 盆菜宴好熱閙!
    食盆菜我較喜歡底層一點的食物,那些蘿蔔、魚丸、豬皮、支竹等,汲盡上層美食的精華,非常好吃!

    回覆刪除
  17. 我都有係這裡食過盆菜!

    回覆刪除
  18. 文物徑我以前都去過呀!!不過未試過係果度食盆菜呢

    回覆刪除
  19. 秋高氣爽.......EE近日樂郊遊!

    回覆刪除
  20. EE,種植火龍果既地方是否田嚟架?
    我返姐夫鄉間時看見火龍果田,起初不懂那些是火龍果,還以為是仙人掌,還問當時的司機朋友,為何這裡的人這麼奇怪在田種仙人掌架!最後當然畀佢笑番轉頭啦!

    回覆刪除
  21. 咁樣食盆菜好好氣氛啊 !
    我都唔知這裡假日有市集添 , 有機會我都好想去見識下 , 同埋睇下棵火龍果樹 .

    回覆刪除
  22. 我住元朗,勁少會入去屏山,有機會都想行下感受到古老鄉味~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住得咁近,有空不妨入去行下,還有個由舊警局改裝的文物館都唔錯架.

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...