濕地公園遊


十月六日(星期日}

第一次到濕地公園參觀
正好是豔陽天


小瀑布背景是
石屎森林


這個提示很有意思
我考慮做一個
放在屋後
提示鳥兒
[請別太早喧鬧  人類正在睡夢中]


步入園內
雖然己是秋涼
仍然一片蒼翠


烈日當空
水中黑影
是一尾大鯇魚


連綿木橋


水靜無波



睡蓮有紫有紅


小心翼翼
步過浮橋


觀鳥屋



異常寧靜
白鷺形單影隻


蜜蜂不愛花香
戀綠葉


清秋景色
殘荷處處



曾經令港人關注的小貝貝
可憐被困在一個大玻璃缸內
牠一直躲起來
‧不肯見人
所以連照片也拍不到
。。。。。
昨天太陽燦爛
幸好天氣乾爽
我們用了一個半小時
行了個小圈
若是盛夏
遊人最適應
留在室內展館參觀
因為這是日曬兩淋的公圉












58 則留言:

  1. 昨日這麼好天,真是郊遊好日子。

    回覆刪除
  2. EE,這裡我都去過一次,真係幾好幾舒服的地方,可惜唔近我屋企,而且我又唔識路去。

    回覆刪除
  3. 很好的地方,我也到過一次,有機會再臨!

    回覆刪除
  4. 睇落真係好晒喎,但都好多遊人呢!

    回覆刪除
  5. 好耐冇去過濕地公園了,搵日都想去影下相

    回覆刪除
  6. 話時話我都未去過濕地公園 , 不過興趣不大 ^^

    回覆刪除
  7. 幾靚喎,我一次都未去過呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔去都冇乜損失.有機會去下也無妨.

      刪除
  8. 濕地公園個設計好特別
    不過熱起上黎靚極都冇心情行

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢處夏天好難行,我地去當天,天氣熱得尙算清爽.

      刪除
  9. 在濕地公園散步, 是佪好節目呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢處夏去去散步就麻麻喇,好晒好熱架.

      刪除
  10. 我大鄉里未去過搵日涼啲我都去行下先 謝分享

    回覆刪除
  11. 秋高氣爽樂郊遊.......謝謝EE導遊濕地公園:)

    回覆刪除
  12. I need to make one of those notice boards for my neighbors too! Ho ho ho....

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 我地係一日遊o既團,唔使自已搭車

      刪除
  14. 我都未去過濕地公園參觀!

    回覆刪除
  15. EE晚安!上次我去濕地公園,行浮橋,咁啱水退,見到彈塗魚。

    回覆刪除
  16. 哈哈, [請別太早喧鬧 人類正在睡夢中]啱駛呀, 我屋企附近都好多雀, 成日俾佢哋嘈醒.

    回覆刪除
  17. 濕地公園還有很多蝴蝶、蜻蜓和雀鳥等生態拍攝題材,可以消磨一天~~

    回覆刪除
  18. 現在不是雀鳥多唔多,現在大堂放置了我一家人和朋友在這裏工作坊畫的油畫呢.

    回覆刪除
  19. [請別太早喧鬧 人類正在睡夢中]
    笑死我啦...不過朝早一大堆雀仔真係好嘈嫁

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我屋企早上黃昏都好多雀仔架.

      刪除
  20. 哈哈寫得啱呀 , [請別太早喧鬧 人類正在睡夢中]
    咁熱行濕地都幾辛苦0架 , 我諗要過多十年八年樹木長高些就行得較舒服 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我屋企早上黃昏都好多雀仔架.
      而架行都唔算辛苦,始終較乾爽.

      刪除

Brighton (UK) 海旁

 第一天到埗後 在大街上行了一圈 到麥記食午餐 然後慢慢行去酒店 我們住的酒店是近海邊 於是沿著海旁行 這高柱是眺望台升降機 眺望台從底部升上去 海旁有很多食店和酒吧 遠處伸出海的建築物 是一個遊樂場 近鏡看 經過門口 因趕著去酒店 所以冇入去 找到酒店 放下行李 我們也休息了好...