黑醋豬軟骨

呢排真係無事忙
不過仍然要做煮人
。。。。。
在西班牙買左支黑醋


放左幾個月
都未開齋
本來做菜沙律都唔錯
但我唔多喜歡食生食物

諗諗下
做左呢味
[黑醋豬軟骨]


呢個[黑醋豬軟骨]做法
非常簡單
將豬軟骨用調味料略醃
煎熟
再用黑醋加糖加少許水
加一茶匙老抽
煮至收汁便可
味道可調校至
適合自已口味











55 則留言:

  1. 黑醋我多數都係食沙律用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  2. 食沙律用黑醋,好夾,唔食生嘢,要學下你咁煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  3. 我都未試過用黑醋煮餸呢 多配沙律同包包^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  4. 回覆
    1. 你唔食肉,黑醋用來做沙律或醬汁都唔錯.

      刪除
  5. 我有支中國黑醋,唔知用唔用得呢???

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我最愛吃醋架,我平時用中國醋,都會用呢隻.

      刪除
  7. 反而我幾喜歡用黑醋作調味的沙律.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  8. 黑醋, 我多數用嚟食沙律. 下次試吓整熟食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  9. 我至愛,好想食舊
    用西班牙醋係咪好食D ar?

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 係呀,但我好少食生野,所以攪下新意思.

      刪除
  11. EE,你真係力,無事忙都可以諗到好餸煮到正嘢架!可惜兩樣都唔啱我口味。

    回覆刪除
  12. 我之前又係用黑醋試過.....真係唔錯囉

    回覆刪除
  13. 這款黑醋骨跟鎮江醋骨味道相似嗎 ?

    回覆刪除
  14. 是上品黑酷, 點麵包好一點喎.

    回覆刪除
  15. 我真係被你的黑醋軟骨刺傷了!

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 係西班牙超市買就唔貴,我估香港會貴D啦

      刪除
  17. 真係好正咁呢!我都要學呀!

    回覆刪除
  18. 好,煮黑醋豬骨食落唔會漏,仲!好好味.

    回覆刪除
  19. 黑醋我用嚟整沙律汁,未用過嚟咁煮,揾日試下。

    回覆刪除
  20. 我中意呀...酸酸甜甜咁好開胃

    回覆刪除
  21. 支黑醋用黎點包包食~好好味~我好鍾意咁食呢~!

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...