有機素菜篇



己經差不多一個月
沒到前院(西貢自然教育中心)買菜
上星期日(十月十三日)
是個天氣晴朗的假日
早上頂著太陽
出發去買菜

慈茹田有點點白菌
莫非就是慈茹BB


這是馬蹄


以下是我買的有機菜


用腐乳炆白豆角
豆角易"淋"又清甜


莧菜加蒜片清灼
好嫩滑


"菜莖"用來炒"小蘿蔔"
加"雲耳"及"車厘茄"
素食者
多種顏色可補充營養


莧菜分兩次食
另一餐用"莖部"炒"紅洋蔥"、雲耳及牛蒡絲


牛蒡絲煮鴛鴦茄子


老黃瓜煲加蜜棗煲赤小豆及扁豆
非常清甜
忘記拍照
唯一失望是有機菜心
食過幾次都
不及街市由遼寧、銀川入口的"淋"甜




58 則留言:

  1. 種類多,配搭又好。素食都可以好精彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實花小小心思,食素都好多花款

      刪除
  2. 嘩好羨慕你咁容易買到新鮮有機菜!仲咁多種類!我呢頭只可以響超級市場先有!新鮮有限!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你住邊頭呀,可入來行下順便買菜.

      刪除
  3. 好正喎!不過對我嚟講好遠。

    回覆刪除
  4. 哈哈,你都唔需要買鎹。

    回覆刪除
  5. EE, 我都是食有機菜, 買得好方便..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係日日食架,一個星期先可以買一次.

      刪除
  6. EE, ykk遲了來探訪妳, 希望D蔬菜還未食晒?! ha ha, last night, i went to Sun Tak Kee for my meal!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食晒啦,不過明天有得買.
      新德記價錢實惠,我常介紹朋友幫襯.

      刪除
  7. 素菜也可多配搭, 既清新又健康亦美味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實花小小心思,食素都好多花款

      刪除
  8. 好會配搭,..好會煮喎!一定好好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,只是略為清淡,未必o岩大家口味.

      刪除
  9. 收獲豐富~~ 多吃素食有益健康哩~~

    回覆刪除
  10. 今日又去買左新鮮的,一個星期買一次

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 我一個星期買一次,平均每次百零蚊左右,都OK啦.

      刪除
  12. 原來馬蹄未摘之前好似成棵蔥咁架?
    其實有機係咪好食d架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日經過,馬碲田已掘晒啦
      有機菜未必一定好食,但冇有害農藥,食得安心D.

      刪除
  13. 牛蒡絲煮鴛鴦茄子好特別呀, 牛蒡易處理嗎, 是否要出水, 還是切好就可以煮? 唔該晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛蒡絲係朋友從臺灣買來的即食食品,我自已唔會買牛蒡食.

      刪除
  14. MY █▄ϑVҼ 好朋友☾・゚晚晚・゚❉甜夢安睡☁☆★
    \(*⌒▽◕)/¸.•*¨♦話咁快又星期-。*•\(。◕‿◠。)/
    ╔══╗╔════╗┈▕▔╲▂▂▂▕╲╭╮╱▏▔▏┈
    ║╔╗║╚═╗╔═╝┈╱┈┈┈┈┈▕╱╰╯╲▏┈╲┈ ║╚╝║╔═╝╚═╗▕┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈▏
    ║╔╗║╚═╗╔═╝▕┈┈┈▇┈┈╭╮┈┈▇┈┈┈▏
    ║╚╝║╔═╝╚═╗┈╳┈┈┈┈┈╰╯┈┈┈┈┈╳┈
    ╚══╝╚════╝•*齊齊時刻笑笑°享受天天美好的時刻•*

    回覆刪除
  15. 白色茄孑係唔係同紫色茄子味道一樣

    回覆刪除
  16. EE, 嘩, 好多種類呀! 食有機菜, 好健康~~~好羨慕你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一星期先買一次,我其實見乜買乜.

      刪除
  17. 雖然係素食但係咁多種顏色好吸引呀

    回覆刪除
  18. EE晚安!見到你買咁多有機蔬菜!真食得安心!

    回覆刪除
  19. 睇見你買左禁多新鮮有機蔬菜食,真係我要買厘食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 買有機要小心選擇,有D係假有機架.

      刪除
  20. 收獲好豐富呢
    我近期買過幾次有機莧菜, 都覺得好林好嫩, 又乾淨些

    回覆刪除
  21. 一星期買一次,見到岩就買

    回覆刪除
  22. 腐乳炆白豆角....這款菜, 是我兒時常食到的好味餸菜...!!
    EE...妳同我都是差不多年紀的青年人哩...!! 哈哈

    回覆刪除
  23. 係咩,但我細個時,冇印象食過呢味菜,咁你年青過我好多,哈哈

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐