午餐在西貢白沙灣



呢間西餐廳
己經開左好多年
唔覺佢有招牌
所以連名都唔知


是日十月一日
公眾假期
本是到西貢午餐
因太多遊人
泊車困難
於是改來此處


幾乎每天都經過
今天還是第一次幫襯
佈置尚算簡潔




我們坐在二樓
可望海
海灣泊滿遊艇



可欣賞海景




點餐後
麵包先來


老伴的雞肉
賣相不錯
雞肉不太乾
味道尚可

我們遇到個生手侍應
本來要薯蓉
來了薯條
幸好薯條炸得鬆化
幾好吃


我的炸魚
炸物算有水準
粉漿用得佮可
炸得香脆
兩碟都有薯條
最後是吃不完


適逢假日
沒有套餐供應
而且最低消費
一定要每人點一份主菜
價錢不便宜
兩人沒點飲品
沒點其他前菜及甜品
埋單要$3xx
覺得唔係咁抵
但地方環境的確不錯






57 則留言:

  1. EE 好貴下喎!不過久不久同Uncle去撐枱腳。

    回覆刪除
  2. 環境感覺似教堂..haha
    炸魚睇得出炸得靚,不過真係有d貴。

    回覆刪除
  3. 西貢白沙灣我小學旅行時去過咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學旅行,哈哈,唔同曬啦,下次返香港,入來行下,順便探我啦.

      刪除
  4. 回覆
    1. 係啦,假日人多,處處食野都冇咁抵

      刪除
  5. 對住個海吃午餐...正呀¸.•*¨*☆呵呵¨*・゚天天過得開心寫意喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾正架,對呀,天天開心滿足

      刪除
  6. 唔抵食既,咁樣3xx
    貴左d,不過環境係唔錯

    回覆刪除
  7. 幾好情調呀!好中意這悠閑情調

    回覆刪除
  8. Apart from the food, they charge you for the view too! Ho ho ho...

    回覆刪除
  9. 我成日搭車經過都想嚟試下,不過佢呢間就真係幾隔涉下,唔似西貢市中心咁方便

    回覆刪除
  10. 貴咗d不過環境靚就抵番成機拍吓拖

    回覆刪除
  11. 貴得嚟食得開心咪得囉!

    回覆刪除
  12. 黎過幾次, 叫Hebe 101
    坐樓下的話, 仲有蚊怕水任用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,你講左我又想起呢個名.
      我唔坐樓下,實俾野咬.

      刪除
  13. 我很愛吃,色.香.味.裝修環景,招待都應加分,任何一款加分都有機會再去捧場

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呢處環境唔食物都唔差,但遇到個新手侍應,有D論盡.

      刪除
  14. 雖然貴少少,也是一種享受,享受一刻寧靜,清風徐來,波光船影‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對,可能我地住響附近,所以覺得唔抵o羅.

      刪除
  15. 偷得浮生半日閒,享受人生!

    回覆刪除
  16. 悠閒生活.....EE 好享受呀 !!

    回覆刪除
  17. 每次到西貢行都經過這舖頭, 就未幫襯過呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔錯架,不過,假日就唔係咁抵食.

      刪除
  18. 之前我都入過西頁,市中心果邊真係好多人,少了一份恬靜。

    回覆刪除
  19. 餐廳建築物和景觀都好靚 .

    回覆刪除
  20. 最重要是環境與食物都幾好!

    回覆刪除
  21. 好多年前也幫趁過,記得價值不平,但味道和環境都好

    回覆刪除
  22. 天氣好既時候,風景真係good good呀~~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...