港式豆沙麵包


早幾日行九龍城
經朋友仔帶路
往街市二樓
一間專賣潮洲糕點小店
買左半斤由小店自製豆沙蓉
朋友仔食過讚好
佢地做的豆沙
本是自用
因朋友仔
幫襯該舖多年
老闆先肯賣俾我地

我想做中式豆沙包
老伴就話要食焗麵包
。。。
諗住做豆沙卷
因為個粉糰搓得較濕
比較難造型
做左一個就放棄
滾幾個圓形就算


今次用左泰國麵粉
同直接法做
我地食左兩日
仍然好鬆軟


呢個豆沙餡又的確冇咁甜
食起來味道天然好多



47 則留言:

  1. 第三個,都應該有得食呱

    回覆刪除
  2. Annie,好在你行得快,第四個就冇啦

    回覆刪除
  3. 第三個,都應該有得食呱

    回覆刪除
  4. 豆沙麵包我都愛吃,不要理外型重點易整同好味

    回覆刪除
  5. 我最中意焗餐包啦!乜餡都得 ! 可惜自己不識整!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 外面買的豆沙太甜,所以我都好少食.

      刪除
  7. 豆沙包我好想食丫
    咁即係如果唔幫親開,老細唔會買豆沙俾人架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係要來自用,若果幫襯開或者可試下問問佢可唔可以買些少。

      刪除
  8. 我都唔鍾意出面食的豆沙餡, 太甜了. 可惜這間鋪不賣給別人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係要來自用,若果幫襯開或者可試下問問佢可唔可以買些少。

      刪除
  9. 真係好彩買到友情靚豆沙!

    回覆刪除
  10. 看得好吸引,只不過我好怕買外面的豆沙,真有啲驚,但看到你整得咁好,或者買返些少嚟試下都好喎!

    回覆刪除
  11. 豆沙包正呀, 唔係好多地方有得食, 好耐無食lu!
    仲可以用黎整高力豆沙tim!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,豆沙其實可以自已整,但我懶啊.

      刪除
  12. 我在荃灣民豐買架,好靚。

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 又真係幾軟熟架,隔夜食都冇問題.

      刪除
  14. 焗得好靚.......老伴食咗幾多個呀^^

    回覆刪除
  15. EE~我未試過用泰國麵粉~!通常用台灣, 日本同韓國咋~!

    回覆刪除
  16. 包包我至 like , 仲有冇得剩呀 , 隔夜我都冇所謂0架 .

    回覆刪除
  17. 食晒啦,下次整新鮮俾你食

    回覆刪除
  18. EE好巧手哩!
    我都愛吃豆沙餅~~

    回覆刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...