肉片炒莧茉莖


呢個菜係
食得唔好晒之作
話說買左一扎莧菜
非常嫩綠
佢莖部非常長
可惜冇影相
切出來重量同菜相等
若果淨食菜好晒
要十六蚊一斤架
貴到好得人驚
因此用來
另外再做一碟菜

材料有三色椒、洋蔥、肉片
肉片用左豬展


咁又做出另一款
味道不錯菜式
大家不妨一試




50 則留言:

  1. 紅黃綠...顏色分明吸引食慾

    回覆刪除
  2. 好煮意, 唔好嘥野, 宜家D菜好貴呀, 仲貴過豬肉.

    回覆刪除
  3. 咁貴一斤,食得唔好浪費!

    回覆刪除
  4. 夠慳家....又健康...抵讃!

    回覆刪除
  5. 食物我不會浪費的。總之唔爛唔臭我都食架。

    回覆刪除
  6. 比葉高纖維夠健康又可多一款菜式

    回覆刪除
  7. EE,這款菜我都鍾意食,不過無諗過咁貴啫。

    回覆刪除
  8. 我係莧菜葉同莖一齊煮的, 唔會嘥.

    回覆刪除
  9. 我最近愛上左有機莧菜, 嫩好多架

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐