西貢盆菜宴


九月廿八日   星期六

盆菜宴在西貢墟
一個球場內舉行
筵開百多席


工作人員在佈置場地



晚上六時街坊門開始入坐


最後要等到八時
才有得吃


盤菜要徹底番熱才可進食


好大盆呀
都相當好味


有唱歌助興
無線靚女藝員
我就無法叫出名字



呢位我認得~~魯振順



是次活動
是西貢區議會贊助











74 則留言:

  1. 真係好多年無食過盤菜喎!

    回覆刪除
  2. EE,今次你係唔係又用義工呀?這類場合好多時比較多長輩出席,年輕人應該就會少,但係我都好鍾意這類場合。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 要買票架,不過多數有人認購左.

      刪除
  4. 好熱鬧,咁多人一齊又食又傾

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我同班朋友做完野先食,好開心.

      刪除
  5. 靚女藝員,我直情不知道佢嘅名字!

    回覆刪除
  6. 我好鐘意食盤菜架,大家一齊食好開心
    唱歌個果女仔真係唔識喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 食盤菜真係幾熱鬧開心架.
      佢講左個名架,我都唔記得.

      刪除
  7. 應該係啦,不過,有D買book‧左都唔夠人,呢D係俾面派對來.

    回覆刪除
  8. •ೋ MY █▄OVҼ 好朋友 •*♦。\(*⌒▽◕)/
    \(^▽◕。)/美好甜夢晚安 ☁。゚*゚☾•快樂星期三
    ❀。•*´。❉•。✿。•*´⊹*。❉。•*´*✿。•*´❀。•*´。❉•✿
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃開┣━┫萬┣━┫得┃┃天┣━┫笑┣━┫呵┃
    ┗━┫心┣━┫事┣━┛┗━┫天┣━┫呵┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:  :┗━┛:┗━┛:
     ♡   .♡   .♡  .♡   .♡   .♡

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 一百元一位呀,呢D係俾面派對,好多人成圍認購,然後請人食.

      刪除
  10. 個盆菜好大盆喎,食唔食得哂呀???

    回覆刪除
  11. 我記憶中冇食過 好想試 我覺得要有咁既氣氛先好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會試下,幾好味同氣氛幾好.

      刪除
  12. 我哋係屋企食過盆菜,未見識過真正的盆菜場面,好熱鬧啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 若果係普通酒樓盆菜,同呢種食法,味道有D唔同,咁多人一起食好有氣氛.

      刪除
  13. EE午安:咁多人食,真係好熱鬧!

    回覆刪除
  14. 嘩~好多人去喎!~~~~家吓天氣涼咗少少~都應該好d~唔太熱呢~!

    回覆刪除
  15. 咁多人一齊食盆菜, 好有氣氛呀!

    回覆刪除
  16. 我成日都想試呢D大型盤菜, 但同唔識既人share又唔知點咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔識人一齊食係冇咁開心架.

      刪除
  17. 食過大家樂既盆菜! 係元朗食過一次,只有兩圍枱。咁大場面,就未試過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢每年都有不同地方有得食,西貢墟呢處最大型.

      刪除
  18. 咁多人一齊食盤菜,真係未試過...正!

    回覆刪除
  19. 魯振順,卡拉之星喎,OK GAR。

    回覆刪除
  20. 盆菜好正呀 !好耐冇食lu

    回覆刪除
  21. I have never tried 盆菜 before. Have seen them from TV only.

    回覆刪除
  22. 有無綫藝員助陣,有得食有得睇,真係唔錯.

    回覆刪除
  23. 好熱鬧啊!有娛樂有得食好野真係正!

    回覆刪除
  24. 哈哈, 我都係認得魯振順, 唔認得靚女.

    回覆刪除
  25. 曾在松柏中心敬老宴食過盆菜......很多材料一大盆!

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落