咖喱煮粉絲

 又到素食時間
粉絲都煮過好多
今次試下用咖喱
家裡只有日本咖哩
於是就用咖喱磚
加水及生抽煮個汁
及加上甜椒
最後放入粉絲
煮到透明就可以
其間太乾,可以加水
呢個係我個人煮法


另兩個餸
蒸水蛋一時分咗心
蒸到豆皮
當然仍然滑嘅
素炒雜菜
猴頭菇素湯
個湯真係好好味



12 則留言:

  1. 豆皮疍我都冇乜所謂,一樣咁有營養 :)

    回覆刪除
  2. 雖然是素食餐,也非常豐富有營養。

    回覆刪除
  3. 我時常蒸到豆皮蛋,感覺好難蒸得靚仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔難,我自己方法就係蓋唔好冚到咁密,唔好用太猛火蒸,蛋漿唔好有泡,成功機會好大。

      刪除
    2. 謝謝你,等我下次試下🙏

      刪除
  4. 一湯三餸素食餐,已經含多款食材,其實素食餐都唔係咁單調,可以有不少配搭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!不過,素食真係要費些少心思先冇咁單調同均衡營養。

      刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落