Milton Keynes探親

 昨天到倫敦以外
Milton Keynes探姪兒
從我家中出發
車程大約個多小時
也可乘火車前往
 上午出發
中午出外午餐
 

 他們選了一間意式餐廳
 五人點了三個套餐
包前菜或甜品 
我們選了兩個前菜一個甜品
 
 
食物普普通通啦
宅男點了杯咖啡
佢話冇味
甜品沒有拍照 
 
姪兒家中養了九隻貓
但我只見到三隻
其他據說怕生
一有人聲便躲起來
要找也找不著
 
這一隻最親人 
整天圍著人轉
 
曾經是流浪貓
眼睛有點問題

這隻不太怕人
但不讓陌生人摸
眼神充滿警覺又好奇
原來有點情緒問題
 
這隻是睡寶
不問世事
就是愛睡
 
 
 
這天適值他們鄰居來聚餐
於是我們便吃了晚餐才離開

今日留言仍有阻滯
有些網誌無法留言
請各位見諒

 

19 則留言:

  1. 嘩,九隻貓都好難打理喎 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們是很難想像,但他們做得好好。

      刪除
    2. @Philip Mok我無法在你的網誌留言。

      刪除
  2. 九隻貓, 佢一定真係好鐘意貓呀

    回覆刪除
  3. 據說貓的性格高傲, 俗稱高竇貓 😀 其實貓咪並不高竇呀✔️ 但比較有個性囉❗️

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓係好有個性,唔鍾意就唔啋人。

      刪除
  4. 這一隻最親人
    整天圍著人轉

    --->姪兒家裡都找得到新「嗲精」=P

    回覆刪除
  5. 見到你匿名留言啦~~~

    回覆刪除
  6. 等我試吓留唔留到言先?(靚婆婆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我阿仔同我換咗另一瀏覽器,暫時冇問題。

      刪除
  7. 好勁呀養九隻猫猫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個留言係肥人架
      我唔用Chrome留意就出到名呢

      刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...