豉油王雞翼尖

這裡買不到雞翼尖 
我從雞全翼切下
存放在冰箱
終於儲了卅多隻

經常看網上講
B仔雞翼尖
我自己就未食過
所以不會做
而且我怕辣
所以都是做回自己的口味就算 
我用蒜粉薑汁酒少許幼鹽醃一會
再用油爆下加豉油糖老抽煮
簡簡單單的味道也不錯
這不是健康的食物
但間中食止下口癮
問題不大
 

今日留言仍有阻滯
有些網誌無法留言
請各位見諒

 

18 則留言:

  1. 出街食果啲好重口味架,落重料緊係好味啦

    回覆刪除
  2. 我都係怕辣,咁樣煮已經好好味啦!

    回覆刪除
  3. 這不是健康的食物,係呀﹗少食多知味

    回覆刪除
  4. 我通常都係加埋落去煮汁, 煮左放埋一邊

    回覆刪除
  5. 哈哈,好似我咁要儲雞翼。

    回覆刪除
  6. 以前我也儲,現在怕肥唔食啦!

    回覆刪除
  7. 雞翼尖麻麻地,得啲皮,食雞腳好過,不過鬼佬地方唔知有冇得賣 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞腳中超有,雞翼尖間中食下,都唔會特別搵來買。

      刪除
  8. 想當年(×仔)初初出名,D仔專程帶外國返的舅父去遊元朗和食(X仔),事後比舅父笑,呢D鶢亦尖都可以咁多人喜歡,話埠仔冇人要.佢鋪頭D要掉的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會特別想食。所以冇去元朗食過

      刪除
  9. 以前有些地方食車仔麵可以選雞翼尖做餸,但我未叫過,因為叫其他餸飽肚些=P

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...