自家製《玉子豆腐》

其實正宗日本《玉子豆腐》
原來是沒有大豆成份
只有雞蛋
但現在工廠製作
應該多了很多添加劑
我這個自家製的《玉子豆腐》
材料是豆奶加雞蛋
若果加豆漿更天然富營養
做法簡單
用大約一比一的水和豆奶
蒸熟後放涼切成小塊煎香
用生抽糖生粉煮個汁淋上便可
口感就像食蒸蛋
但就比較香口


南瓜 黑豆 眉豆 甘荀 雪耳 姫松茸菇
加一大片薑
煲出來素湯好好味
素炒椰菜
加上蘑菇彩椒洋蔥
一湯兩餸
簡單的味道
簡單的一餐




25 則留言:

  1. 好呀,等我都試下,謝謝您的分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問用幾多只蛋呀?

      刪除
    2. 我用了四隻蛋,用量杯裝著,加豆奶或豆漿少於一比一更好,一定要放涼才好切。

      刪除
  2. I tried the second time to post this, see if it shows?!
    請問EE : 蒸玉子豆腐的火力多大和時間? 謝謝呀 🙏🙏🙏

    回覆刪除
    回覆
    1. 不太火蒸就可以,我用的方法是蓋是露小小罅來蒸,否則表面會豆皮,蒸十分鐘左右,再用筷子篤下熟未因各爐火不同,我蒸時時間都常不同。

      刪除
  3. 素湯的材料我都有,搵日跟你煲😍

    回覆刪除
  4. 即是用豆漿代替水蒸蛋,當然更好吃,謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原庒日式玉子豆腐,用高湯蒸蛋應該更好味。

      刪除
  5. 日本玉子豆腐真係搵笨,即係食疍,豆腐有豆好啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且現在賣的又不是日本出的。

      刪除
  6. 唔講真唔知,玉子荳腐是蒸水蛋。高手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!其實好簡單,自己做冇添加劑。

      刪除
  7. 水和豆奶就做到,好介紹﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!其實好簡單,自己做冇添加劑。

      刪除
  8. 回覆
    1. 其實好簡單,自己做冇添加劑。

      刪除
  9. 煲湯多湯料,湯料本身都已經是一味餸^_^

    回覆刪除
  10. 玉子豆腐都可以變主菜,因為好味!

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐