英國製造的豆卜

 係中超買嘅豆卜

雖然都幾貴
                                                                                                                                                                                 £8.15英磅1kg
但真係好好食
有豆香裡面也很充實
不會只得空氣
samwei好介紹
要認住北佬呢個品牌
可惜當天豆腐已售罄
聽說都好好食

 
我當然用來做素菜先
初來甫到
素食材料有限
幸好帶了包冬菇來
加甘荀炆豆卜
 簡簡單單也不錯
 
 
呢處茄子係紫到黑的
£0.49一隻 
加蒜頭煮豆卜
因為只得一個缺蓋的平底鑊
 煮起餸來非常不就手
為有求求其其就算




 

 

16 則留言:

  1. 雖然貴啲都叫做有.可能有地方可以買到中國鑊呱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔一定要買到中國鑊,暫時買到圓底易潔鑊。

      刪除
  2. 豆卜真係好靚喎!
    只得一個缺蓋的平底鑊,去超市買卷鍚紙,加張鍚紙當蓋啦。
    英國有冇冬菇賣架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經買咗個有蓋鑊啦
      冬菇在中超應該買到嘅,但選擇應該冇咁多。

      刪除
  3. 我呢邊啲豆卜係匈牙利製。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 油炒嘅一定有些少油膩,我會用熱水洗下先,減去部分油。

      刪除
  5. 我雪櫃仲有一盒北佬嫩豆腐😊

    回覆刪除
  6. 可惜當天豆腐已售罄
    聽說都好好食

    -->EE會不會稍後買嚟試試?=P

    回覆刪除
  7. 我都喜歡食豆卜, 不過家人麻麻, 所以比較少煮.

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...