自家煮通粉及三文魚

 50P買的蘑菇湯
 
 
超市特價買的豬肉
 
一盒有四塊
份量十足
 
 
將其中一塊切粒
煎熟

用忌廉蘑菇湯
煮成以下的通心粉
 
味道真的不錯

 
來到此地
第一次食三文魚
4磅幾兩塊
蘇格蘭三文魚
抹上幼鹽
兩邊煎香到半熟
點日本醬油食 
新鮮香滑


 

 

25 則留言:

  1. 感覺英國買餸係咪平過香港好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分都係,當然都有貴過香港嘅。

      刪除
  2. 正呀,簡單又好味道呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 食時又唔覺得太肥,你食嘢真係好健康。

      刪除
    2. 豬扒有D肥先好吃, 太瘦覺得好硬, 我中意裡种哈哈

      刪除
    3. 係呀!有時太瘦係冇咁好。

      刪除
  4. 兩樣都煮得好好,睇到便知好味道!
    我整三文魚唔好食,學習了,搵日試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你
      三文魚急凍果啲係冇咁好食,呢啲冰鮮就好食啲。

      刪除
  5. 煎三文魚我近期都常煎, 中意吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三文魚急凍果啲係冇咁好食,呢啲冰鮮就好食啲。

      刪除
  6. 原來MS 有自家罐頭湯,豬扒好抵👍

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 係呀!呢隻湯好味,係英國買唔貴。

      刪除
  8. 回覆
    1. 係呀!呢隻湯好味,三文魚都好新鮮。

      刪除
  9. 煎三文魚我都好鍾意食㗎👍 😋😋 🤤🤤

    回覆刪除
  10. 我呢度啲豬覺得幾貴,可能多人養牛多過豬

    回覆刪除
  11. 上次D雞脾同今次D豬肉,英國D肉類都幾抵食。

    三文魚真係唔一定魚生,煎香都好好食。

    回覆刪除
  12. 豬扒咁抵!
    三文魚煎得好靚呀!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...