和她有個約會

 到了英國好一段時間
我和她終於再見面了
三年沒見
她依舊很客氣及敬老
送禮物又請飲茶
還做埋柴可夫接送
這位靚女
有些網友
其實都好熟悉的 
先讓你們猜猜看
 
飲茶前先到
倫敦大型中超行行
雖然收穫不多
也買了些少食物 


 然後再去 bangbang商場飲茶
這間金龍軒
都見到不少非華裔幫襯
 

點心賣相和味道也不錯
 


沙嗲牛肉炒河很好味
也不太辣
腸粉也做得不錯

吃得飽飽去行超市
在中超買了包
西班牙出產的菜芯
新鮮有甜味
價錢也不算太貴
宅男已經好耐無食菜芯 
佢都覺得好食
 
大家猜到我和誰約會嗎
冇錯就係samwei啦
她已經沒寫blog好一段時間
我慫恿佢復出
但靓女話好忙又冇乜好寫
真可惜啊


31 則留言:

  1. 我都仲堅持住寫blog,當寫日記呀!

    回覆刪除
  2. 很多人來說寫blog很old school架啦😆 我識好多人已經封咗blog⋯⋯
    十多二十年前的寫blog潮,令我呢個返學時最憎作文嘅人鍾意咗文字紀錄,就算而家過時又好、拍片熱潮都好,我仍堅持文字去紀錄遊歷。既然找到喜歡做的事,就算無人欣賞都要堅持,眨吓眼,就堅持咗17年。🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 你寫blog歷史耐過我,我2019年開始寫。

      刪除
    2. 而家睇返,原來都無咁耐,2006年尾先開始寫,都算是寫blog熱潮尾聲了。還記得那時身邊有不少朋友稱「而家好多人都寫blog,你啲遊歷又咁特別,不如都寫吓啦」就係咁,為咗紀錄旅途上特別的人和事,一寫就十多年,仲無想過停添

      刪除
  3. 寫BLOG是一個記錄,好多BLOG友已走左啦﹗

    回覆刪除
  4. 真係好耐無佢消息啦
    寫唔寫都好, 佢自己開心就好

    回覆刪除
  5. 原來samwei只是忙而不寫,幾驚她有事,我就是等你這頁blog呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你,佢生活仍然係咁開心呀!

      刪除
  6. 有些失落呢!我睇她的blog已超過10年了!

    回覆刪除
  7. 雖然我開始拍片,但我會繼續寫嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那裏可以看到你伯的片?

      刪除
    2. 我都拍過試過,無乜興趣,始終喜歡文字紀錄

      刪除
    3. 可以兩樣同時進行。

      刪除
  8. 飲茶的點心好靚呀!
    越來越少人寫blog,更少人睇,不過目前我還會繼續寫。
    只是記下日常的食物,大細少想起媽媽的味道到這裡找下跟著做。
    這可能是我的遺產吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會繼續寫,到唔寫都可以睇番。

      刪除
  9. 寫blog已成為我日常的習慣、是一種回憶、唔经唔覺原來巳超過十年、唐人的中式超市「龍风」還在嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唐人街龍鳯我唔清楚,我係另一區龍鳳買到菜芯同三文魚頭。

      刪除
  10. 嚇死我啊,我都以為佢咩事!
    我都好掛住佢呀,希望佢繼續寫啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,突然之間唔見咗佢,大家都會諗多咗。

      刪除
  11. 雖然仍有聯繫,但因為疫情,我已沒見這位好blog友三年了!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...