泰式外賣

某天唔想煮
叫外賣
宅男想食泰式
一個雜菜紅咖哩
一個炒金邊粉
一個蛋炒飯
炒飯最便宜
都是素食
呢一餐我覺得幾貴
23英磅 
味道方面算唔錯

 
 早前在馬莎買生牛角包
跟著又試咗呢兩款
 
蘋果酥及朱古力酥
我兩款都喜歡
家人則喜歡蘋果酥多啲
 
蘋果酥好多餡 
 
 
朱古力酥黑點是朱古粒 



 

 

16 則留言:

  1. 我地呢度叫呢D做朱古力包

    回覆刪除
    回覆
    1. 宅男都話係包,不過我覺得係酥😅

      刪除
  2. 我呢邊外賣唔會平啲囉。同你嘅價錢差唔多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有網友話呢個價同香港都係差唔多。

      刪除
  3. 百物騰貴, 很多東西的價格都上漲了, 咩都變得好貴。
    唉! 💷 💵 💶 💳 💲 👛 💰 銀紙貶值 💸 💸 💸

    回覆刪除
  4. 我覺得外賣價錢適中,這裡素食都唔平架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係嘅,香港都要咁上下價錢

      刪除
  5. 蘋果酥幅相,有杯、有鍵盤同滑鼠,構圖好有下午茶FEEL。

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...