蕎麥麵

 甚少食蕎麥麵

今回特別買一包

自己煮

我做得非常簡單

用滾水煮幾分鐘

過一過冷河

我不喜歡食冷麵

所以再用滾水灼一灼

隔水後用日本麻醬

再溝香醋撈

加青瓜及番茄伴碟

呢個麵質還可以

下次試試放湯食


 

 
 

23 則留言:

  1. 我試過用它煮湯麵,可能唔識煮,唔好食。

    回覆刪除
  2. 咁多麵食中,我唔鍾意食蕎麥麵,質感很鞋。

    回覆刪除
  3. 比較小食蕎麥麵, 唔啱個人口味。

    回覆刪除
  4. 我覺得蕎麥麵冇乜味,質地又削,麻麻地.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好

      刪除
  7. 回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好

      刪除
  8. 烹調能手啊!在蕎麥裡存在的蘆丁有很好效果: 加強微血管, 防止高血壓。我希望香港朋友們多吃點兒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好,也是健康食物

      刪除
  9. 冷麵我都好少食,多數食炒同放湯方式。

    回覆刪除
  10. 回覆
    1. 呢個麵其實唔係咁好食。
      所以做撈麵較好,也是健康食物

      刪除
  11. 蕎麥麵較粗鞋配類似昆布汁之類沾著食會好味D,所以我都好小食

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...