一個墟的午餐聚

 

 因疫情關係
有不少朋友已經很久沒聚會
今回相約兩年沒見的朋友午聚
選在將軍澳[翩匯坊]
NOC Coffee 
首先來飲品
我平時不喝凍飮
但因為過了下午
我怕晚上睡不著
所以不敢喝咖啡
又不喝奶類
沒有檸茶只
好點了杯熱情果凍飲 
飲品跟餐點$25元


 雞腿漢堡$98元
雞肉肉質和味道不錯 
沙律菜新鮮

 
吃素的點了份
素食全日餐$140元
後面是杯乳酪
她說好好味

這間咖啡店佈置簡潔
地方寛敞
可惜忘了拍照
我們坐了兩個多小時
侍應曾表示用餐時間兩小時
但若不多人可繼續坐
我覺得好合理
雖然價錢不算便宜
但不設加一
都值得的
 
 

17 則留言:

  1. 對素食全日餐好有興趣啊!😋

    回覆刪除
  2. 食物價錢追上英國喎,不過香港選擇多,又做得靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港好多物價已經高過英國。

      刪除
  3. 價錢高小小但有個好地方係值得既.

    回覆刪除
  4. 我公司樓下都有間NOC Coffee呀~

    回覆刪除
  5. 素食餐賣相都不錯呀!o( ̄▽ ̄)d good

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...