午餐飲茶


香港人

大都喜歡飲茶吃點心

香港的點心

還算多款式

咸咸甜甜都不少 

我個人就不特別喜歡飮茶

但跟朋友聚會

飲茶吹水也不錯

這回也是同朋友在

鑽石山荷里活廣場飲茶

點了幾樣點

水準普通



這窩粥是眉豆粥

味道還不錯


這窩是魚湯米缐
味道本來不錯
但用胡椒粉太重手
搶走了原有味道
 
 
 這一餐以上食物
加上蝦餃及雞飽沒上鏡
四人平均每位$100大元
好像有點貴
但坐了兩個多小時
現在的租金有多貴
其實都很化算 


26 則留言:

  1. 我好喜歡飲茶,因為多嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲茶都係多幾個人可以試唔同種類食物

      刪除
  2. 我以前唔太鍾意飲茶。依家冇得食就好想去飲茶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利飮茶似乎唔容易,過去倫敦啦

      刪除
  3. 去飲茶叫一窩粥,湯粉麵,炒粉麵之類可以收好貴。

    回覆刪除
  4. 我飲茶都一般但我老婆就好鐘意.成日質疑我點解唔鐘意.

    回覆刪除
  5. 我都鐘意飲啖茶,食個包架!

    回覆刪除
  6. 我中意飲茶, 但寧願去少次都想去D高級少少地方飲, 屋邨酒樓吵死人, 一次都怕怕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少去屋邨酒樓飲茶,約朋友係要大家都交通方便。

      刪除
  7. 飲茶食個時好快飽, 之後又會好快肚餓

    回覆刪除
  8. 我唔知何時何日才可返港飲茶吃素食的點心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望疫情快啲過去,大家又可周圍飛。

      刪除
  9. 魚湯加埋番茄,配搭正呀,可惜多了胡椒粉。

    回覆刪除
  10. 同朋友一齊飲下茶咁可以吹水耐D~!

    回覆刪除
  11. 小的時候家裏是開茶居的。所以對飲茶是一般般的,但男家、外家、朋友們都很愛飲茶,因為飲茶可以吹一水,又一定有合大家口味的食品可以選擇,所以聚會挑飲茶我無異議而且很讚成的。

    回覆刪除

薄餅餐

 又來自家製快餐 從超市買回來 半製成薄餅 用焗爐焗熟 再加上個南瓜番茄湯 快捷又飽肚 五月二日 是英格蘭投票日 我也為這一天 特別要宅男為我補一課 不竟是第一次 了解下情況 票站就設在公園的圖書館內 其實都是非常簡單 程序跟我們老家差不多 但這裡可以郵寄投票 到票站投票人不多 ...