在家午餐

 現在經常在家午餐
今回呢個
午餐肉炒麵
還加隻大大黑番茄 

為何要用午餐肉炒麵

 
 因為我家老伴
好喜歡試新野
呢款係波蘭產品
$29元兩罐

一罐份量十足
 要食好多餐先可消滅

方便午餐
丁丁麵 
配午餐肉炒蛋
雖然不大健康
加幾粒不同色車厘茄
好似減咗小小罪惡感😅 

間中都要偷下懶嘅
而且慳水慳力
 



20 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道又唔算好也不差,不過,比較散。

      刪除
  2. 我買過一次波蘭嘅午餐肉(唔係你呢個牌子),太多油,啲肉又散開。以後都唔買。

    回覆刪除
  3. 我都喜歡丁丁麵,間中食一次都好滿足!

    回覆刪除
  4. 午餐肉高鹽高脂,小食為妙.

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意食午餐肉,但不常買,好少試新野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔買架,不過我老伴好喜歡買罐頭試新野。

      刪除
  6. 餐蛋麵其實係好多行山客旅途上的「恩物」,行長程於中途的鄉郊士多食午餐,好多時就係餐/腸蛋麵。

    回覆刪除
  7. 呢款午餐肉有D散喎!~唔易切片唔方便~!

    回覆刪除

素餃子+酸辣湯

很久冇包餃子 因為好懶做餃子皮 要自己做皮好麻煩 又浪費時間 最近在中超 買左包急凍餃子皮  又厚又較硬身 包起來不大好用 我通常都係做素餃 略煎香再加水煮熟 都算簡單 一款餡兩用 做幾個素菜 好耐無做 有啲失手 其中兩個 可能皮壓得太薄 蒸熟後變左型 包亦有兩款餡 除蔬菜餡 還...