四款自家製早餐

最近又多番做包
家人愛咸包 
咸芝麻包
其實是類似咸餐包


做份茶餐廳餐
麥片加腸仔蛋
加幾粒車厘茄陪襯



法包亦是家人愛吃
今回做時因為高筋粉用完
改用中筋粉做
效果也不錯
只是表面不夠平滑



我喜歡抹上
花生醬及果醬
皮薄而脆也鬆軟


pancake也是
久不久都會做來吃
這一款用
自發粉加豆乳雞蛋做

 這一款新嘗試
用麵粉加
三合一咖啡粉
加水
加入新鮮切片香蕉做
將香蕉片
放在粉漿面一起煎
再反轉香蕉那一面煎
再對摺煎
好似好複雜
但做多兩件
就變得簡單 
 

 
 
 

27 則留言:

  1. EE 好叻👍🏻三款都好正😍

    回覆刪除
  2. 我喜歡嘗新喎 : 咖啡香蕉班戟👍 Yummy😋

    回覆刪除
  3. EE妳好叻,識做麵包,我都想做,但未能如願,做法飽應如何做法呢?程式whatsapp給我好嗎?謝謝。平安。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你😊遲小小整理好whatsapp你

      刪除
  4. 四款早餐都好豐富,日日新鮮,好開胃。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 簡簡單單整來自家食嘛,冇乜特別講究。

      刪除
  6. 自家製早餐心思唔單單在「整」的過程,製作那位仲要比其他人早起床呢。

    回覆刪除
  7. 你好叻啊~ 連法包都整出來

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英