炒素翅

 買咗包素翅
都幾大包
要分開好幾次食
試試用來做小炒
白背木耳 三色椒 蘑菇及素丸
調味鹽外
用少許
生抽 香醋 糖生粉
打個薄獻
原來都唔錯喎

 


 有機紹菜
加甘荀 姫松茸菇 放個湯 
想不到啖湯好好味
素食都可以好味架
 

還有韭菜菜甫炒蛋
簡單的晚餐




27 則留言:

  1. 好奇一問 : 咁你仲食唔食飯? 好似食晒啲餸都飽啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定食飯架,三個人食喎,啲餸唔算多啦。

      刪除
  2. 三味都啱我呀!
    至愛姬松茸菇湯!

    回覆刪除
  3. 素翅會唔會似粉絲咁索哂D汁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉絲同素翅質地有分別,我覺得粉絲易吸味,素翅就較彈牙,我自己覺得粉絲好食啲。

      刪除
  4. 回覆
    1. 粉絲同素翅質地有分別,我覺得粉絲易吸味,素翅就較彈牙,我自己覺得粉絲好食啲。

      刪除
  5. 我呢個星期,日日都肉肉肉,下個星期返工要食返多D素呀。

    回覆刪除
  6. 嘻嘻,粉絲扮素翅都得架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 粉絲同素翅質地有分別,我覺得粉絲易吸味,素翅就較彈牙,我自己覺得粉絲好食啲。

      刪除
  7. 素食都可以好味架--->同埋仲可以有多色彩^_^

    回覆刪除

火腩豆腐

火腩豆腐 每次做燒肉 都會剩下一些 剛好家中有豆腐 就煮成了 這個火腩豆腐 今次買的腩肉 是一塊塊細細的 我改用氣炸鍋焗 因沒有用具 所以沒有插針 只抹了醋 這個皮有脆有不脆 總之皮不脆也沒所謂 肉質好吃便算 出外走動 草地開遍了蒲公英