黑麥提子包

 

平日都有整包
不過
宅男喜歡簡單的方包或咸包
今次我整個黑麥包 
用黑麥芽粉做
街外賣的港式麥包
                           多是用一種叫黑水的食用色素                                                                                             


真係黑到"立立令"



高筋麵粉  250g
黑麥芽粉  20g
酵母         6g
水         110g
糖            40g
雞蛋半隻
牛油        20g
提子乾少許  
 
以上食譜源自[邱勇靈師傅][香港麵包]一書
我用麵包機攪拌麵糰
做型時加入提子乾
再發酵約30分鐘至一倍大
冬天可將焗爐預暖
用布蓋著放入發酵
也可煮熱一鍋水
隔水用蒸氣發酵
最後放入預熱焗爐200度焗約10至15分鐘
(各人爐火不同,記著留意)
 
 
 

30 則留言:

  1. 港式麥包的色原來用叫黑水的食用色素,我之前仲以為麥粉之類溝成深色。

    回覆刪除
  2. 係咩即係某鋸扒連鎖店嘅招牌包?

    回覆刪除
  3. 如果加些提子乾會更加正😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有加但太黑睇唔到,我又忘記寫入食譜,多謝你的提示。

      刪除
  4. 自從知道麥包用黑水做之後,改咗食豬仔包 :P 

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係食用色素,間中食下冇問題嘅。

      刪除
  5. 要跟你學習, 整包係我弱項啊~~

    回覆刪除
  6. 好似紅糖面包哈, 不過點都健康過外面買個D。

    回覆刪除
  7. 個包令我唸起OUTBACK個包~個樣好似呀!~

    回覆刪除
  8. 有師傅講咗出面麥包用黑水,我都買來食了。

    回覆刪除
  9. 哈~ 原來是黑水做,比人呃左咁多年

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐