自家曬臘肉

 

早前自家曬臘肉
覺得不錯
原來曬臘肉不難
最重要天氣好
今回多曬幾條
網上很多不同方法
我用了比較簡單做法
材料
我在數字屋
買的荷蘭腩肉 
解凍後用鹽水浸幾分鐘
待迫出血水
抹乾腩肉待用
醃料
玫瑰露兩茶匙
生抽兩茶匙
老抽一茶匙
一茶匙糖
撈勻放入雪櫃醃約廿四小時
然後拮窿用棉繩掛起
天氣好有太陽
曬五至七日便可
我曬這幾條時
剛好早兩天沒太陽
但天氣乾燥
後來出太陽
曬多幾天便可以
味道都不錯
冇街上買咁咸
 


中午二人餐

用一條

自家曬臘肉炒椰菜

獨沽一味

加兩碗白飯

咁就一餐 

大家可以看到臘肉

肥肉部位可透光

聽說這肉算是合格



21 則留言:

  1. 如果喺市區曬我估會舖滿塵。

    回覆刪除
  2. 好勁呀.... 咁新年可以用黎煮蘿蔔糕啊~

    回覆刪除
  3. 原以為整臘肉的工序複雜,聽EE講又沒想像中困難。

    不過,沒想像中複雜都好,我整的話都係唔會搞得掂的=P

    回覆刪除
  4. 自家製.....食落特别好味又啱口味!
    以前响sydney, my mum都有過曬肉和咸腎。

    回覆刪除
  5. 這裡氣候不適合,但聽人講開焗爐用低溫來整臘肉,我怕麻煩沒試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用焗爐低溫整臘肉,有時間不妨試試,我都想知效果如何

      刪除
  6. EE這幾條臘肉晒得好靚喎

    回覆刪除

三餸一湯素食

今回煲 中式南瓜素湯 粟米紅蘿蔔腰果眉豆 煲老火湯南瓜不用削片 煲出來個湯好甜 三餸 青瓜雲耳蛋皮 南乳齋 素炒椰菜花 清清地又一餐