眉豆花生節瓜素湯

 已經好久沒做這個湯

眉豆花生節瓜素湯

是我早期煮素

常煲的素湯

這個湯正氣又好味

加片果皮及蜜棗

煲約兩小時便成

簡單又好味


 

 

26 則留言:

  1. 煲果皮蜜棗眉豆花生節瓜湯
    正氣又好味

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇煲呢個素湯,搵日我又煲嚟飲先得。

    回覆刪除
  3. 這湯我也愛,真是正氣又好味!

    回覆刪除
  4. 眉豆花生節瓜湯通常加鷄腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鷄腳我都喜歡,不過素湯加唔到雞腳。

      刪除
  5. 眉豆花生湯好香~~加D雞腳我最愛~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鷄腳我都喜歡,不過素湯加唔到雞腳。

      刪除
  6. 尼個湯我都好耐無煲過,揾日煲下

    回覆刪除

週末BBQ

 今天到訪朋友新居 也順便探下貓婆婆 牠似乎很愛曬太陽 選擇陽光照射角落躺下 優哉悠哉 英國在夏天才會BBQ 天氣不錯 很適合燒烤 但其實不用自己燒 我們也只在室內進食 食物種類也不少 燒腩肉特別好味 素炒韓國粉絲 還有甜品 完完滿滿的一餐