豉油王炒麵


薑蔥豉油王炒麵
最簡單不過
也是懶人之作
中午真的不常煮飯
吃粉麵也是常態
我喜歡將薑切絲加蔥段
爆香再下麵炒
我今次用的
是別人送的麵餅
雖然是蝦子麵
但沒什麼味道
所以用水煮鬆後
加豉油糖調味炒
最後用少少老抽上色
不用也沒所謂



早前菜檔
送我一大札臭草
太多了
要用樽養著
放在廚房
真的很香


用了兩小株煲綠豆糖水
已經香到不得了








18 則留言:

  1. 薑蔥豉油王炒蝦子麵
    臭草綠豆糖水

    回覆刪除
  2. 我都喜歡綠豆沙有臭草, 好味D💗

    回覆刪除
  3. 好想食咗你碗綠豆沙。
    一言驚醒夢中人,臭草未食可以用水養住呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少煲綠豆糖水,原來自己煲都好好味。

      刪除
  4. 一見到臭草,已經諗到錄豆沙 :P

    回覆刪除
  5. 炒得好靚好想食!
    唔知點解我屋企水種嘅植物九成都惹蚊,我都好想用自己種嘅香料煮嘅嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,炒麵其實唔難
      水養植物一定要勤換水,爛就要清理,我種嘢多放在露台。

      刪除
  6. 我喜歡我喜歡~
    我外公都有種架, 以前外婆煲我都有過去食呢~

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮