週末閒話


昨天星期六
整天烏雲密布
滂沱大雨
又紅雨又黃雨
早上到前院買菜
幸而這一刻
雨勢稍緩
不至變落湯雞


遠山煙霧瀰漫


平日這條渠
水量甚少
今日水勢澎湃


回到家門口
開門見到佢
你點入來架


眼碌碌
唔敢郁


最終跳咗落地
在靜觀其變
我們不敢驚動牠
唯有小心關門


宅男不在家
中午偷懶
食呢啲


呢個比較好味

另一款不好吃


菜檔剩下一隻木瓜
因為太熟
唔知切開如何
於是送了紅我
下午茶開來睇睇
有啲熟過到
切來做木瓜奶
加冰加豆乳攪拌


家中只有呢隻豆乳
木瓜不太甜
加埋冰凍凍地唔錯







22 則留言:

  1. 本身個叮叮都有西蘭花?

    回覆刪除
  2. 木瓜豆乳好味, 個青蛙🐸我怕怕😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 木瓜奶好味
      隻青蛙個樣幾得意。

      刪除
  3. 呢場大雨破壞好多農作物.

    回覆刪除
  4. 哇,星期六真係落左差不多一日雨!

    回覆刪除
  5. 是樹蛙也未定啊,好得意。

    回覆刪除
  6. 肥人唔可以住村屋其中一個原因就係青蛙啦, 我老公驚到不得了!
    連聽到聲都驚...哈哈!!!
    而肥人就驚蛇...所以...我地唔可以住村屋呢, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣我最怕蛇,不過,我家兩位男士都可以接受
      還有四腳蛇我都怕架,但住住下就比較習慣,但偶爾也會大驚小怪架。

      刪除
  7. 哈~ 隻青蛙比你地嚇到唔知點做先好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!所以佢等咗一陣先識跳落地

      刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮