下午茶小吃<焗薯條>


今天是星期日
一家人宅在家
下午茶時間
家中有兩隻馬鈴薯
宅男想食薯條
想食就自己做
將薯仔切條
然後用水煮幾分鐘
隔乾水份
預熱焗爐
用橄欖油塗盆
焗到稍硬
灑鹽乾香草芝士在面
再多焗約卅分鐘
各人爐火不同
小心焗得過燶
以上做法都是根據宅男所講
今次我只負責食


好香脆
因要就我口味
芝士及香草比較輕盈


食完下午茶不久
突然停電
當時差不多下午六點
幸好找到相熟師傅上來
師傅檢查後
又逐樣電氣試完
又冇事
整時未知原因
師傅說有時
可能是小動物干擾到
真是無端破財
幸好趕得及煮晚飯





19 則留言:

  1. 回覆
    1. 我冇咁好心樣整,宅男想食便自己整

      刪除
  2. 回覆
    1. 我家好少炸嘢,宅男唔使多識炸嘢。

      刪除
  3. 你真係小心,停電我會開翻個大掣就算 :P

    回覆刪除
  4. 聞到香味了, 哈~好有心機呀你.

    回覆刪除
  5. 不用油炸夠健康
    又會咁的,好彩已焗好薯條

    回覆刪除
  6. 下午茶小吃自製焗薯條,正呀!

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮