青紅蘿蔔素湯


青紅蘿蔔湯
已經好耐冇煲
前院買的有機青蘿蔔
煲起來有好濃
青蘿蔔的味道
素湯材料
花生眉豆腰果
因青蘿蔔偏寒涼
記得加兩片薑
冇加蜜棗
加些少圓眼肉
因為家人飲湯不多
所以煲得好濃
好好味
湯渣好飽肚
可以食少啲飯


樓下狗狗🐕
在等工人姐姐
帶佢哋去散步


其他樓下
大部份狗狗都係老人家






17 則留言:

  1. 諗諗吓喺呢邊好似冇見過青蘿蔔。

    回覆刪除
  2. 我最鐘意青紅蘿蔔,番茄薯仔湯,我老婆成日話我細路哥口味,唔識欣賞佢地老火湯 :P

    回覆刪除
  3. 湯好甜呀,我有時都會用三色蘿蔔來煮湯。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有時冇人係屋企就會吠,而家工人姐姐係處好少吠。

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢哋都好乖,間中冇人先會吠下,味道夏天都可能有,不過我哋習慣就唔覺,而且佢哋好乾凈,一日洗幾次地。

      刪除
  6. 呢個湯肥人都好愛飲呢..因為有我食青蘿蔔呀, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,真係好少人鍾意食青蘿蔔喎。

      刪除
  7. 我宜家都係煲素湯來飲了.

    回覆刪除
  8. 你講開青蘿蔔我都好耐無煲過了

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮