簡單的一餐


近日天氣
雖然清涼了不少
但午間仍有夏天感覺
我仍然可穿短䄂衫
朋友見面都問我
俄羅斯是否很凍
雖然得幾度
但車上室內都有暖氣
實在也不覺得太凍
至於香港現在的
應該是最舒服
沒有了濕氣
但又不算太亁燥
煮起飯來也不會一身大汗
雖然最近少了
介紹自己煮的食物
其實一直都有煮飯
這一餐
是咸蛋節瓜湯
豉油皇粉絲
灼菜芯
紫色番薯飯
雖然清淡
其實都有足夠營養




29 則留言:

  1. 凍的日子延後了,溫度而言,秋天尾段都仲係似夏天,冬天初段反而似秋天。

    回覆刪除
  2. 蕃薯最正啦,防癌 No 1 呀!

    回覆刪除
  3. 以前識得一個福建人,他也有煲番薯飯,不過就唔一定係紫薯!
    而你嗰個紫薯飯就一定好吃得多…

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係嘅,買到好味嘅番薯就好吃啦。

      刪除
  4. 雖然已經立咗冬,但都感覺不到寒意,我現在還是短袖和沒有穿外套呢.

    回覆刪除
  5. EE妳的素食, 愛心滿溢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 好久不見你了,很忙嗎?

      刪除
    2. 媽媽最近返回天家,所以少周圍走!

      刪除
    3. 祝愿伯母大人安息!YKK大哥保重!

      刪除
  6. 係啊,影響最舒服既天氣就只有呢個月了!

    回覆刪除
  7. 如果出入都有暖氣, D人真係可以著短袖衫加件薄外套

    回覆刪除
  8. 呢個天氣一早一開涼,下午熱咁好易病

    回覆刪除

急凍海鮮炒菜飯

 懶懶地 又做個炒飯 我家甚少剩飯 所以用新鮮飯炒 冰箱剩下半包雜錦海鮮 我用小唐菜煮個菜飯 加急凍海鮮及蛋炒 冰箱有紅豆餡未用完 又做幾個紅豆包 通常我將包包完成發酵程序 放入雪櫃 早上拿出來回溫再焗 早餐下午茶都有著落