[俄羅斯]手信


說到[俄羅斯]產品
大家可能第一時間
會想到套娃
還有伏特加
原來
[俄羅斯]魚子醬都有點名氣
名貴點還有琥珀
最普通想是朱古力
套娃魚子醬和琥珀
我這一團都有團友買了
我就在超市買了些朱古力
送給小朋友


伏特加
真的很平
買了一枝
已經選了超市最貴的一款
港幣一百蚊有找
買這支酒也有點轉折
我們早上九點前到超市
但[俄羅斯]賣酒時間
是由早上十一時至晚上十時
所以晚上回到酒店
又趕著出去買酒


大包的朱古力
是領隊代購
當然比較貴
一排排的朱古力
很便宜
很多團友都走到超市購買
松子仁則在
[聖彼得堡]一間餐廳
門外購買
試食過味道唔錯
用港幣購買$25蚊一盒
想不到在[俄羅斯]
港幣都用得著






32 則留言:

  1. 咁有冇買到魚子醬?
    又聽講最靚的魚子醬係來自伊朗…

    回覆刪除
  2. 最正宗的魚子醬產自裡海的鱘魚,而裡海亦有一部份在俄國國境內,所以俄國魚子醬絕對很有名氣。

    回覆刪除
  3. 如果唔係買大牌子的蘇聯魚子醬,好多都係大陸的入口貨呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此,不過,我唔食魚子醬。

      刪除
  4. 俄羅斯手信...心心反而會買不同顏色的套娃...............因為代表不同的寓意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇買,原來如此,有些套娃真係好靚。

      刪除
  5. 魚子醬真係想試吓有幾好食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔食魚子醬,所以冇試過。

      刪除
    2. 島兄,愈靚的魚子醬味道愈腥,鹹鹹哋,其實好唔好食就好難講。
      我冇能力去買好的魚子醬,以前(1975)一罐約一磅左右,就要500港元甚至或會更多!

      刪除
  6. 港元都用得着?真係估唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋係小販,可能有人同香港聯係卦。

      刪除
    2. 實在近年都多左好多香港人去俄國。

      刪除
  7. 幾好喎用港紙都得,好方便^^
    BB朱古力我都有買過呢,好經典的包裝!
    伏特加沒有買,因為驚飲完會暈咗XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋係小販,可能有人同香港聯係卦。
      娃娃朱古力送俾鄰居的小朋友,伏特加送俾我家宅男,我聞到都想飲。

      刪除
  8. 真係好抵,估唔到果度既野都唔貴.

    回覆刪除
  9. 崧子仁好抵呀,請問是否當地出產?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔清楚,不過,試過幾好味先買。

      刪除

咸排骨蠔士粥

 買到類似金沙豬骨 用一部分醃咸 加蠔士煲粥好好味 聽說還可以下火 豉油王加雜菜粒炒麵 另外焗幾條 現成素迷你春卷 簡單的一餐