原味麵豉醬炒雜菜


在數字屋
買了盒韓式原味麵豉醬
原味麵豉醬
完全無辣味
味道偏鹹
味道接近豉油的香味
味道比較簡單
剛好雪櫃
有幾隻秋葵
加上
啡蘑菇 西芹 洋蔥 豆腐乾 雲耳
炒成這碟雜菜


就係呢盒韓醬
數字屋賣十多元
好襟食





20 則留言:

  1. ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     ∧_∧・゚
    (。・ω・。)つ━★°*`.
    ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
     しーJ  *♫´¨๑♬.♩·✬
    ❉۩۞۩•ೋஜ╠╣aΡpy週三ഐ✾
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  2. 未食過, 值唔值得入貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通啦,不過,有blog同來做麵豉湯底

      刪除
  3. 請問仲可以點用? 怕大盒要用好耐.

    回覆刪除
  4. 你形容得這韓醬很貼切。
    我只用過三盒,就是因為它帶鹹,香氣不及中式的,所以我已用返香港牌子的磨豉醬了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你已經用左三盒,咁就要轉下口味啦

      刪除
  5. 我都用過這種韓式麵豉,唔錯喔,煮麵做湯底都得。

    回覆刪除
  6. 十幾蚊咁大盒,街市一袋袋嗰啲都唔夠佢平.

    回覆刪除
  7. 用來煮湯到唔錯,加多啲richness

    回覆刪除
  8. 我一向都係用開香港牌子,覺得先岩香港人口味.

    回覆刪除
  9. 我屋企樓下間數字屋執咗!少個地方入貨

    回覆刪除

急凍黃花魚

在中超買到 一包急凍黃花魚仔 細細條 應該是海魚 有魚鮮味道 但因是急凍魚 始終煎香較好吃   這是某日的下午茶 呢隻牛角包是半製成品 我間中都會買包回家 買回家放入冰箱 吃時就拿出來焗熟 隨時有得食