雨後


連場大雨
滋潤大地
我無無聊聊
拍了些照片
滴水的雞蛋果
比雞蛋還圓


雨後
蝴蝶也出來採蜜



山稔的花
也沾滿雨水


蒼蠅要喝水


嗲精因地下濕
不再躺在地上
見到宅男
幾大都要嗲下佢





31 則留言:

  1. EE,雨後唔係有很多春筍嘅咩?嘻嘻……

    回覆刪除
  2. 雨後的環境
    特別清晰和淨化
    感覺很舒服

    回覆刪除
  3. 原來你係攝影大師,D相影得好靚呀,"山稔"令我好懷念昔日,隨意在山上都可摘來食的情景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,其實好普通咋。
      "山稔"而家山上都有架,不過我現在都好少行山。

      刪除
  4. 滴水的雞蛋果...有點似聖誕樹裝飾呢!

    回覆刪除
  5. 我好喜歡拍攝雨後的水滴照片,尤其係葉子滴水。

    回覆刪除
  6. 美麗的大自然,靚靚的照片,多謝EE。

    回覆刪除
  7. 你地會唔會帶D餅俾嗲精?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇養開小動物,所以唔敢亂俾野佢地食,同村很多養寵物的鄰居都會照顧佢地。

      刪除
  8. 景物有水珠襯吓都幾靚架.

    回覆刪除
  9. 嗲精成嗲囝囝...EE不呷醋?=P

    回覆刪除
  10. 落完雨,會見到好多蝴蝶出來.

    回覆刪除
  11. 有水點,加埋EE嘅攝功,影出黎靚到無人有

    回覆刪除

三文魚頭煮茄子

去魚舖通常買魚買蝦 一定也會買 幾個三文魚頭 三文魚頭滾湯燜燒煮也可 今回加茄子煮 茄子吸汁 味道不錯 香港花卉展覽 又開始了 網上閙哄哄的 我沒得去 又放幾張舊照 應下景