混醬豆腐


今日無端風雨
掛了四小時八號風球
可能打亂了大家假日的安排
我聽說早上
街市超市都人頭湧湧
超市蔬菜搶購一空
掛風球我還在睡夢中
瞓醒先看到WhatsApp
前院菜檔休息
既然買不到菜
唯有順便清清雪櫃
雪櫃有盒滑豆腐
清蒸豆腐
再加醬汁配料
味道多層次又豐富



醬汁
陳醋 生抽 甜豉油
薑蓉 蒜蓉 南瓜蓉
配料有雲耳皮蛋
做法
先將豆腐隔水蒸十分鐘
南瓜蒸熟壓成蓉
雲耳浸軟
用滾水灼幾分鐘切絲
皮蛋切粒
留起薑蓉 蒜蓉
其他醬油配料拌勻
最後
燒熱油將薑蓉蒜蓉略爆
放入醬料拌勻
放上豆腐上
拌飯吃最好
也可以做冷盤
素食也好味



28 則留言:

  1. 好在心心回港時無打風啫!

    回覆刪除
  2. 哈哈!打風球EE就睡夢中...反而心心和貓貓玩呀!

    回覆刪除
  3. 我當天在運動場跑步,跑到掛8號都唔知,要比工作人員趕走才驚覺已經8號球.

    回覆刪除
  4. 我又係起身己經8號,只有摷雪櫃睇下有乜食

    回覆刪除
  5. 聽講雖然掛八號, 但唔大風

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係屋企就完全冇風,好似平時一樣

      刪除
  6. 配料多到見唔到啲豆腐 XD

    回覆刪除
  7. 我都冇諗過會掛八號,諗住佢弱弱地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係屋企就完全冇風,好似平時一樣

      刪除
  8. 又冇風又冇咩雨,一點都不似打風,去了飲茶,人頭湧湧,反而中午去街市一切如常不太多人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早上啲人已經買曬餸,大家都估唔到咁快落波

      刪除
  9. 好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗ஜ
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗*
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣♦
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✾
    ──────────────╚═╝✨晚安🌟
    ๑۩۞۩╠╣aΡpy週二ღೋഐ❉

    回覆刪除
  10. 好正!混醬豐富!����

    回覆刪除

蝦仁炒飯

這回是蝦仁炒飯 沒有冷飯 用新鮮飯 除了蝦仁雞蛋 還有雜菜粒及火腿片 嘗試加生果 冰箱有芒果粒 於是炒埋一碟 我自己就覺得 加上芒果 真係特別好味😋 今日近黃昏 又出外散步 公園的樹 出了不少葉子 這個新綠葉子 顏色好特別 馬栗樹已經長滿花 這些馬栗樹真的好大