日本娃娃


朋友從日帶回
這些日本娃娃
顔色鮮艶
大家可有見過
我第一次見
覺得幾有趣


驟眼看好像一樣
睇真又有點不同


未見過的朋友
可估到
其實是糖果包裝


拆開
只是兩粒圓糖
試了一粒
已經不想再吃
不是我杯茶





34 則留言:

  1. 哈哈
    係兩粒好硬嘅糖衣食品
    只係靠張包裝紙吸引到人

    回覆刪除
  2. EE...你隻手好滑呢!😙

    回覆刪除
  3. 咁多日本娃娃,就諗起…

    尋晚響東急碰正個日本娃娃。
    對眼特別大,重有尖尖嘅下巴,
    有D似中森明菜,唔係講假…….…………

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又掛住睇靚女,如心有冇響隔離呀

      刪除
  4. 好可愛呀!吾好食留番做擺設都得呀。

    回覆刪除
  5. 公仔幾靚,日本仔啲甜食認真麻麻.

    回覆刪除
  6. 香港都有得賣,不過唔係日本娃娃.(好似係晴天公仔.)

    回覆刪除
  7. 好硬架。。。 都唔啱我

    回覆刪除
  8. 我好BUY佢成個包裝設計,袋上「就位」印上黑髪同服飾等,兩粒糖放入去後就成了日本娃娃。

    回覆刪除
  9. 個樣好靚,愛黎送禮都唔錯,又唔會食咁多色素

    回覆刪除

葷素蘿蔔糕

 日前在印度舖 買了兩條大蘿蔔 要做蘿蔔糕 呢處難買臘味 買到也未必好吃 我用火腿肉做替代品 做了一底好有份量的蘿蔔糕 帶給朋友做手信 另做一細份 素蘿蔔給宅男吃