法包兩食


家中有人想吃法包
我自己就麻麻
我始終比較喜歡
港式包
呢種包味道太寡



宅男要焗蒜蓉包


我則沾蛋醬
煎香加蜜糖食
你又喜歡邊款?





20 則留言:

  1. 焗蒜蓉包...正呀
    ╭~╮
    ╰╭╯
     O
       o
     ∧_∧・゚
    (。・ω・。)つ━★°*`.
    ⊂   ノ  ☆*¨⊹¸♪*
     しーJ  *♫´¨๑♬.♩·✬
    ❉۩۞۩•ೋஜ╠╣aΡpy週五ഐ✾
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤

    回覆刪除
  2. 我未試過法包點蛋, 下次試試先. 😊

    回覆刪除
  3. 估唔到有你這樣吃法,我諗仲好食過焗蒜蓉包……

    回覆刪除
  4. 我係冇牙佬,鐘意港式多啲,法包食到個口損晒 :P

    回覆刪除
  5. 若果法包唔加工(例如蒜蓉),真係唔好揾我食.

    回覆刪除
  6. 法包我老公鍾意~我就鍾意甜包呢~!

    回覆刪除
  7. 我都鍾意法包嘅脆皮,哈哈哈。還是淨食好^^

    回覆刪除

西洋菜素湯

 終於買到西洋菜 於是就煲個西洋菜素湯 材料 西洋菜 紅蘿蔔 蘋果 圓眼肉 腰果 眉豆黑豆 果皮 薑 西洋菜有獨特香味 今回可能有圓眼肉 香味有些被甜味搶去 煲西洋菜 最重要滾水落 否則可能 會 有苦味 相反果皮就要凍水落 今回煮三個餸 雜菜粒炒蛋 冬菇煮豆腐 西蘭花炒雲耳