清炒黑豆角



這兩天多謝
大家的祝福和問候
心裏暖暖的
謝謝你們為我添能量
昨天無端發燒
今早起來
已經沒事了
明天應該可以回歸工作

以下呢款
清炒黑豆角
黑豆角從前園買來
我到過的街市
都未見過
網上介紹也不多
大抵都是較冷門
我的做法
只是用一片薑及蒜片
真真正正是清炒
煮腍一點
味道比白豆角好









34 則留言:

  1. 小心D身體健康最重要呢
    黑豆角我都未見過...嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 🌟話咁快又╠╣aΡpy星期四嚟✨
      好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
       O
         o
       .∧_∧・。◇
       ( ・ω・ )
       |⊃/(___°¨*★
      /└-(____/✬・゚☆
      ❉ღೋ๑۩۞۩✾ஜഐ*

      刪除
    2. 謝謝你,大家也要好好保重身體

      刪除
    3. 大家也乖乖地...好快無事呢

      刪除
  2. 妳在獅子會買既,是否有機架,貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是有機,普通菜同呢個$24蚊一斤

      刪除
  3. 黑豆要唔要煮耐D? 香港天氣咁熱,要休息夠才上班呀。

    回覆刪除
  4. 冇事就好,記得要多D休息呀!

    回覆刪除
  5. 豆角都有黑色,真係聞所未聞

    回覆刪除
  6. 好番就好了… 天氣太熱容易生病、要多喝水補充呀!
    黑豆角樣子有點怪、好吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 想唔到今次重大劑。
      不過覺得深色蔬菜營養較高,味道比白豆角濃一點

      刪除
  7. EE冇事就好了............近排香港的天氣有點熱...EE多D飲水...保重身體............(''-^.^-'')

    回覆刪除
  8. 黑豆角未見過喎.街市有得賣嗎?

    回覆刪除
  9. 沒事回復過來就好。

    前園像是特別多新款的有機農作物賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為冇事點知重大劑本地耕作,佢地肯試種

      刪除

倫敦兩餸飯

 週末在倫敦鬧市 有個香港朋友的聚會 聚會上只吃了些少茶點 散會後 到街上找地方食點東西 周街都是人潮 食店也擠滿人 路過一間中式食店 見比較清靜 入內每人點了個兩餸飯 餸都有肉有菜任選 也可選飯或是麵 我揀麵 酸甜排骨和麻婆豆腐 不難食的 但汁太濃 不合我口味 原先入這間酒吧 ...