一人有一個夢想






大家看完以片段
一定認出blog友仔靚靚啦
小朋友有自已夢想
年青人有自己的夢想
長者也同樣有夢想

想和大家玩個遊戲
各位可否在留言時分享自己的夢想
我會收集後
再一齊分享
各人的夢想
當然其中也包括我的
希望大家俾面
不要吝嗇
寫出你們的夢想




29 則留言:

  1. 夢想成真?真可以嗎?所以我也沒有任何奢望!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講明係夢想,做到與否都是次要啦

      刪除
  2. 周星馳話人無夢想和條鹹想無分別.......我係條鹹魚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔似咸魚喎,你是跑手,一定有夢想嘅。

      刪除
    2. 跑手!妳咁形容我,真榮幸。

      刪除
  3. 年紀大,都不會有夢想,回歸現實好 d 啦!

    回覆刪除
  4. 我都係想做個快樂廚娘

    回覆刪除
  5. 我既夢想就係快啲搵夠退休,日日去玩 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 地很多香港人的夢想,祝你好快實現夢想。

      刪除
  6. 我夢想係身體健康,在有生之年有孫抱,哈哈!

    回覆刪除
  7. 我的夢想是生活中,能為自己、其他人及社會帶來點點色彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你已經在實現夢想中啦,大家都喜歡看你寫的小故事。

      刪除
    2. 不一定寫故事的,不過我覺得文字可以是其中一個途徑。

      與其說實現,或者...是能堅持多久、走多遠的考量吧...

      刪除
  8. 我既夢想就係兩公婆都身體健康👧👦
    神公快樂搵多D錢😸我就做快樂廚娘🐾

    回覆刪除
    回覆
    1. 小鳯一定會夢想成真,加油啊!

      刪除
  9. 我嘅夢想係過有智慧同希望嘅人生,無論高山低谷,都可以平靜面對

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生一定有希望,智慧也會隨時間增長。你一定做得到。

      刪除
  10. 我夢想係日日返工有人煮埋飯我食,又最好有人幫我打理好我間屋,乾乾淨淨

    回覆刪除
  11. 我冇甚麼大志,我只希望成家開心快樂,身體健康,可以為主耶穌做個好見證就理想啦。

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 潔潔,不難啊,坐上飛機便可飛。

      刪除
  13. 我家下個夢想係想個月快D大~哈哈~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 做媽媽的好矛盾,到兒女長大了,又會覺得點解大得咁快。

      刪除

生活點滴

 天氣很好 又出外行公園散步 又藍又綠好舒服 不少人帶狗狗散步 兒童遊樂場 也很熱鬧 樹林很茂盛 今天天氣有雲 出外購物日