辣椒葉雞蛋湯


辣椒葉滾雞蛋湯
第一次買辣椒葉
不過
呢隻有機辣椒葉
要自己續塊葉摘
好嘥時間
但真係好滑又好食
我用兩隻雞蛋
一隻做蛋花
一隻煎香放落湯
素湯都好好味





19 則留言:

  1. 我都知有人用來滾湯,但就唔知有乜用?

    回覆刪除
  2. 我未試過滚湯、但炒就常有!

    回覆刪除
  3. 我未試過滚湯、但炒就常有!

    回覆刪除
  4. 辣椒葉咁刁鑽真係好小見.

    回覆刪除
  5. 好耐未食過,很難買到,蕃薯葉就多。

    回覆刪除
  6. 辣椒葉滾湯我細個成日飲,你有冇用埋啲莖?

    回覆刪除
  7. 最近在街市見過這種辣椒葉 , 但不懂如何煮冇買 , 原來可用雞蛋滾湯 , 下次見到都買來試 .

    回覆刪除
  8. 辣椒葉...哈,我大鄉里,未食過呀。

    回覆刪除
  9. 辣椒葉雞蛋湯唔會唔好辣?!

    回覆刪除

三餸一湯素食

又來三餸一湯素食 玉竹雜豆素湯 粉絲素菜煲 邊豆炒蛋 即焗咖哩角迷你春卷 素菜煲 南瓜 番茄 粉絲 小唐菜 紹菜 邊豆炒蛋 邊豆 菜甫 紅洋蔥 玉竹雜豆湯 玉竹 淮山 姫松茸菇   紅豆 黑豆 綠豆 腰果 紅蘿蔔 粟米 紅棗   果皮