雙蛋蒸豆腐


一盒皮蛋六隻
分別試了煲粥冷盤
今次加隻自家醃咸蛋
一起蒸豆腐



滑豆腐一盒
咸蛋一隻
皮蛋一隻
一棵蔥

做法
將豆腐壓溶
咸蛋黃切粒
皮蛋切粒
蔥切粒
除蔥粒
其他材料混合拌勻
隔水蒸十分鐘
用熱油將蔥粒略爆
然後淋上豆腐上
咸蛋的咸度各有不同
若試味後
覺得味道太淡可加豉油調味



25 則留言:

  1. 我無耐性,覺得蒸蛋要好耐,又難蒸到滑滑。

    回覆刪除
  2. 呢個蒸豆腐我會想起「老少平安」這味餸。

    回覆刪除
  3. 我會索性用埋雞疍蒸三疍 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,蒸完我先醒起冇落雞蛋

      刪除
  4. 我冇試過皮蛋加咸蛋蒸豆腐...好特別
    🌈好友⛅・゚🌞早晨☕午安&黃昏&傍晚好
    📣╠╣aΡpy週四🎈話咁快我回覆完大家嚟📢
    我又可以落樓去玩吓貓😸行吓街🐈買吓野🐾
    ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗🦋
    ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚✾
    ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)*
    ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ°¨°❉
    ────╚═╝❤۩۞۩❥*¨❣ஜღೋ♥♡ഐ๑
    🌷🌴🏠🌵🌼🌹🌻🏡🌲💒🌳🌸🌺🍃🌱🌾

    回覆刪除
  5. 謝謝分享, 我最近都醃好咸蛋, 今晚又試試先. 😊

    回覆刪除
  6. 夏天都係盒裝豆腐好,好驚街市果D板豆腐擺賣時會熱到變壞。

    回覆刪除
  7. 蛋蒸豆腐,原來己好耐未食過了....

    回覆刪除
  8. 夏天我家食好多豆腐同皮蛋架

    回覆刪除

焗叉燒

買到一大嚿梅頭肉 分開左幾份 用兩塊整叉燒 其餘放入冰箱 好久冇做 求求其其醃好放一晚 第二日都算幾入味 呢種梅頭肉不肥 但就好腍 用來做叉燒唔錯 出開街又影下花花草草 屋前有棵山楂樹 看著它開花又結果 結果又開花 小花長得又密又靚 結出的果子紅得奪目 鄰近看到的小花很美 上網查...