涼拌溏心皮蛋


從上環
買了盒溏心皮蛋
用來做涼拌貓耳朵
怎知一切就溶解
只好放在雲耳上面
再淋上醬汁

醬汁
先用油爆香蔥粒
再加上
鎮江醋 黑醋 甜豉油 生抽 
薑蓉 蒜蓉
用車厘茄伴碟
也是不錯的夏日食品








27 則留言:

  1. 🌟話咁快又╠╣aΡpy星期三嚟✨
    好友☁。゚🌙瞓覺囉🌜甜夢安睡🌛💤
     O
       o
     .∧_∧・。◇
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___晚安★
    /└-(____/✬・゚°☆
    ✾ღೋஜ๑۩۞۩*ഐ❉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友☁¨♦瞓覺囉🌜甜夢安睡嚟🌛💤
      🌟瞓醒話咁快又╠╣aΡpy星期四✨
      ╔═╦═╗── ╔══╗╔╗─────╔╗°¨*★
      ║║║║╠╦╗ ║═╦╬╬╬═╦═╦╦╝║∧∧・゚☆
      ║║║║║║║ ║╔╣╔╣║╩╣║║║╬║・ω・)
      ╚╩═╩╬╗║ ╚╝╚╝╚╩═╩╩═╩═╝⊂ノ✬
      ────╚═╝❉ღೋ๑۩۞۩✾ஜഐ*

      刪除
  2. 前排有個電視節目叫D觀眾試食皮蛋, 佢地食完個表情幾好笑

    回覆刪除
  3. 我喜歡食皮蛋, 這個涼拌又幾好喎。

    回覆刪除
  4. 咁誇張,溶咗…
    我喜歡皮蛋夾酸薑。

    回覆刪除
  5. 我都鍾意食皮蛋,只配酸薑就可以了。

    回覆刪除
  6. 人人都話皮疍溏心係最靚,但太過溏心,我反為唔太鐘意。

    回覆刪除
  7. 好想食....我都食過一次, 就係咩都唔送就原隻食..好正!

    回覆刪除

咸菜豆卜炆雞

 上次買的雞全翼 食左雞中翼 剩下雞小腿 試下新煮法 呢個煮法常用來煮魚 今回煮雞 咸菜豆卜炆雞 材料 雞小腿 咸菜 番茄 豆卜 甘荀 薑蔥等 煮來效果也不錯 材料算係幾夾 向來都喜歡花 以前很少在家插鮮花 在這裡可能誘惑太大 每次去超市 一入門口就見放滿鮮花 所以好多時都忍不住...